Ja, dat zag ik ook toen ik op bevestig drukte....albion schreef:JolandaOudshoorn schreef:Demo en MM hebben in ieder geval al gestemt!!!
mag gestemt ook met een D?? het is nl. een deelwoord.
Wat ga jij stemmen?
- JolandaOudshoorn
Re: Wat ga jij stemmen?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Demo en MM hebben in ieder geval al gestemd!!!
http://www.veenendaalsekrant.nl/page/Ni ... 51458.news
Jammer dat ze geen stem SGP advies gegeven hebben !

Heb net PVV gestemd, om hun moslimstandpunt.
Ben zelf van mening dat de islam maar op één ding uit is, en dat is wereldmacht.
Ben zelf van mening dat de islam maar op één ding uit is, en dat is wereldmacht.
- JolandaOudshoorn
Heb zonet de SGP gekozen, op dit moment volgens mij de enige stabiele partij.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
En de Seculieren dan? Wat dacht je daarvan? Die zijn (maar spreken het (nog) niet vrijuit) ook maar op één ding uit:Rijssen schreef:Heb net PVV gestemd, om hun moslimstandpunt.
De christenen moeten weg! En dan bedoelen ze geen christenen die het met moslims en roomsen op een akkoordje kunnen goooien...
Laat dat ook even duidelijk zijn...
Ik vrees dat de PVV net zo seculier is als de PvdA, VVD, D66 of whatever... Prik daar toch eens door heen. Laat je niet misleiden....
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
je stemt op een partij vanwege slechts 1 partijpunt? (zo komt het een beetje overRijssen schreef:Heb net PVV gestemd, om hun moslimstandpunt.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
En je komt speciaal dat feit hier melden?Marnix schreef:je stemt op een partij vanwege slechts 1 partijpunt? (zo komt het een beetje overRijssen schreef:Heb net PVV gestemd, om hun moslimstandpunt.
Ben zelf van mening dat de islam maar op één ding uit is, en dat is wereldmacht.)
Dan wil ik toch wel een fundamentele vraag stellen:Rijssen schreef:Heb net PVV gestemd, om hun moslimstandpunt.
Je hebt de grondslag van dit forum onderschreven. Hoe kun je dat rijmen: Van harte instemmen met de Bijbel en de 3FvE en tegelijkertijd een volstrekt seculiere partij (PVV) steunen, die islamhaat op een verantwoorde manier de samenleving in draagt.?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Alle partijen zijn 'seculier'.Luther schreef:Dan wil ik toch wel een fundamentele vraag stellen:Rijssen schreef:Heb net PVV gestemd, om hun moslimstandpunt.
Je hebt de grondslag van dit forum onderschreven. Hoe kun je dat rijmen: Van harte instemmen met de Bijbel en de 3FvE en tegelijkertijd een volstrekt seculiere partij (PVV) steunen, die islamhaat op een verantwoorde manier de samenleving in draagt.?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ik snap best dat je op CU stemt.... laat dat duidelijk zijn... overigens, jouw keus! Ik zit gewoon met beide, SGP en CU. Ik draag ze beide een warm hart toe. Hopelijk gaan ze nog eens samen...Marnix schreef:Hehe, gaat ie weer. Hij HEEFT gelijk. Wilhelm geeft aan dat hij bijna geneigd is om CU te stemmen. En volgens mij ligt dat aan deze houding. Je MOET SGP stemmen, een andere optie is er niet. Ik krijg het idee dat ik als CU-stemmer geen volwaardig christen benAnder schreef:DIA heeft nu toch echt wel gelijk: de enige partij die vrijheid om jezelf te zijn hoog in het vaandel heeft staan, is de SGP. Bij andere partijen (en helaas ook bij de CU) moet je toch vinden wat de meerderheid vindt. Let op de draai van Rouvoet t.a.v. het homostandpunt.Wilhelm schreef:-DIA- schreef:LAATSTE WAARSCHUWING:
Probeer -zoveel we als mens kunnen doen- de totalitaire staat nog een weinig tegen te gaan...
Dat kan maar op één manier, en dan hoef ik verder geen stemadvies te geven.
Het lijkt me echt overduidelijk wat we vandaag hebben te doen.
Geen Oranjegekte, maar wel Oranjegezind!
De tiranie verdrijven, die mij mijn hart doorwondt!
DIA ik ben een volbloed SGP-er maar als ik jou oproepen lees ben ik bijna geneigd CU te stemmen . Hoe komt dat nu ?![]()
Wat het homostandpunt betreft, daar is hier over gepraat waarom hij op zijn uitspraak is teruggekomen. Hij heeft aangegeven dat dat niet aan hem is om te beslissen en hij daarom die uitspraak niet had moeten doen, dat is immers aan de selectiecommissie. En vervolgens is hij wijselijk niet meer ingegaan op alle vragen naar zijn persoonlijke visie.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Ik denk eerder dat CU en CDA samen gaan; die zitten veel dichter bij elkaar dan CU en SGP.Desiree schreef:Ik zit gewoon met beide, SGP en CU. Ik draag ze beide een warm hart toe. Hopelijk gaan ze nog eens samen...
Nee hoor, daar geloof ik weer niks van. CU'ers moeten vaak niks hebben van het CDA.Tiberius schreef:Ik denk eerder dat CU en CDA samen gaan; die zitten veel dichter bij elkaar dan CU en SGP.Desiree schreef:Ik zit gewoon met beide, SGP en CU. Ik draag ze beide een warm hart toe. Hopelijk gaan ze nog eens samen...
SGP ga ik stemmen!
- Oude-Waarheid
Ik ook op het Centraal Station straks op weg naar ..........AS schreef:SGP ga ik stemmen!

wij ookAS schreef:SGP ga ik stemmen!