Wist je niet...gewoon ff een vraagje

albion

Re: Wist je niet...gewoon ff een vraagje

Bericht door albion »

Orchidee schreef:Is Elst een leuk winkeldorp?
Nee, dan kan je beter naar Veenendaal of Rhenen gaan.
In Elst heb je volgens mij 1 straat waar wat winkels zijn en die liggen aan de hoofdweg (razend druk en gevaarlijk)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Marnix

Bericht door Marnix »

Elst in Utrecht of Elst in Gelderland? :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Marnix schreef:
Gelderland, vlakbij Arnhem.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
albion

Bericht door albion »

Orchidee schreef:
Marnix schreef:
Gelderland, vlakbij Arnhem.

Oh, dat is een ander Elst, ik had Elst (Utr) in mijn gedachte. Ik denk dat Elst in Gelderland ook klein is, dus zal het wel Arnhem zijn om te winkelen
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Marnix

Bericht door Marnix »

Elst in Gelderland is vele malen groter dan Elst in Utrecht. (20000 om 4500 inwoners)

Op zich is Elst wel een leuk dorpje, met wat leuke winkeltjes. Maar als je echt goed wil winkelen kan je denk ik beter naar Arnhem gaan. Niet voor niets uitgeroepen tot de beste winkelstad van 2007-2009. De bekende grote winkels zitten er, maar ga je even van de hoofdstraten af, dan kom je ook allerlei leuke kleine winkeltjes tegen. Goed te combineren met een wandeling in het prachtige grote Park Sonsbeek en aangrenzende Zypendaal / Gulden Bodem waar je zo vanuit het centrum in loopt.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Zita schreef:
Tiberius schreef:
Zita schreef:Over 30-42 werkdagen weet ik of het succesvol was.
Zoo, dat zijn nog eens levertijden.
Ergens tussen 13 juni en 14 juli. Ach, voor die tijd kom ik zelf toch niet in de States, dus ik laat het maar opsturen.
De boeken zijn blijkbaar per straaljager gekomen, want ik heb ze al binnen. :yahoo Ze hebben in the States wel een wat andere opvatting van perfect en als nieuw dan hier, maar voor deze prijs geeft dat niet zo vreeslijk.
refo

Bericht door refo »

Ze zullen denken: alle letters zijn leesbaar, dus heb je hetzelfde als bij een nieuw exemplaar.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Weet iemand of het simpel is om een auto die uit de wegenbelasting is gehaald weer erin te doen?
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Zita schreef:Weet iemand of het simpel is om een auto die uit de wegenbelasting is gehaald weer erin te doen?
Nou, dat valt weer eens honderd procent mee. Wat is een DigiD toch een handig ding.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Ik wil een externe harde schijf aanschaffen, gewoon voor back-up van de pc.
Nu is er erg veel keus in die dingen, ik zie door de bomen het bos niet meer, wat kan ik het beste aanschaffen voor een redelijke prijs, en welke werkt het simpelst?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
*girly*

Bericht door *girly* »

M'n man heeft 'r laatst een heel goedkope via een collega gekocht, die had 'm via www.bol.com
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

Bij beroepingswerk lees ik vaak over een lerend ouderling. Ik ken die term niet, in welke kerken komt dit voor, wat is het verschil met een dominee en waarom wordt een lerend ouderling geen dominee?
Neeltje Jans, moeder van 4
Hansie

Bericht door Hansie »

Orchidee schreef:Ik wil een externe harde schijf aanschaffen, gewoon voor back-up van de pc.
Nu is er erg veel keus in die dingen, ik zie door de bomen het bos niet meer, wat kan ik het beste aanschaffen voor een redelijke prijs, en welke werkt het simpelst?
Hoe die werkt weet ik niet, maar dat zal heus wel simpel zijn, 1,5 TB geheugen van Samsung, nu bij Media Markt voor 59, 95 Euro.
Marieke

Bericht door Marieke »

Neeltje Jans schreef:Bij beroepingswerk lees ik vaak over een lerend ouderling. Ik ken die term niet, in welke kerken komt dit voor, wat is het verschil met een dominee en waarom wordt een lerend ouderling geen dominee?
Naar mijn weten komt dit alleen voor bij de OGG?
Auto

Bericht door Auto »

Marieke schreef:
Neeltje Jans schreef:Bij beroepingswerk lees ik vaak over een lerend ouderling. Ik ken die term niet, in welke kerken komt dit voor, wat is het verschil met een dominee en waarom wordt een lerend ouderling geen dominee?
Naar mijn weten komt dit alleen voor bij de OGG?
Nee, ook bij CGK en bij de HHK komen de weleerwaarde heren voor die preekbevoegdheid hebben gekregen.
Plaats reactie