Nee, dan kan je beter naar Veenendaal of Rhenen gaan.Orchidee schreef:Is Elst een leuk winkeldorp?
In Elst heb je volgens mij 1 straat waar wat winkels zijn en die liggen aan de hoofdweg (razend druk en gevaarlijk)
Nee, dan kan je beter naar Veenendaal of Rhenen gaan.Orchidee schreef:Is Elst een leuk winkeldorp?
Elst in Utrecht of Elst in Gelderland?Orchidee schreef:Is Elst een leuk winkeldorp?
Gelderland, vlakbij Arnhem.Marnix schreef:Elst in Utrecht of Elst in Gelderland?Orchidee schreef:Is Elst een leuk winkeldorp?
Orchidee schreef:Gelderland, vlakbij Arnhem.Marnix schreef:Elst in Utrecht of Elst in Gelderland?Orchidee schreef:Is Elst een leuk winkeldorp?
De boeken zijn blijkbaar per straaljager gekomen, want ik heb ze al binnen.Zita schreef:Ergens tussen 13 juni en 14 juli. Ach, voor die tijd kom ik zelf toch niet in de States, dus ik laat het maar opsturen.Tiberius schreef:Zoo, dat zijn nog eens levertijden.Zita schreef:Over 30-42 werkdagen weet ik of het succesvol was.
Nou, dat valt weer eens honderd procent mee. Wat is een DigiD toch een handig ding.Zita schreef:Weet iemand of het simpel is om een auto die uit de wegenbelasting is gehaald weer erin te doen?
Hoe die werkt weet ik niet, maar dat zal heus wel simpel zijn, 1,5 TB geheugen van Samsung, nu bij Media Markt voor 59, 95 Euro.Orchidee schreef:Ik wil een externe harde schijf aanschaffen, gewoon voor back-up van de pc.
Nu is er erg veel keus in die dingen, ik zie door de bomen het bos niet meer, wat kan ik het beste aanschaffen voor een redelijke prijs, en welke werkt het simpelst?
Naar mijn weten komt dit alleen voor bij de OGG?Neeltje Jans schreef:Bij beroepingswerk lees ik vaak over een lerend ouderling. Ik ken die term niet, in welke kerken komt dit voor, wat is het verschil met een dominee en waarom wordt een lerend ouderling geen dominee?
Nee, ook bij CGK en bij de HHK komen de weleerwaarde heren voor die preekbevoegdheid hebben gekregen.Marieke schreef:Naar mijn weten komt dit alleen voor bij de OGG?Neeltje Jans schreef:Bij beroepingswerk lees ik vaak over een lerend ouderling. Ik ken die term niet, in welke kerken komt dit voor, wat is het verschil met een dominee en waarom wordt een lerend ouderling geen dominee?