'k weet niet of henriët zich daaraan waagt.Rens schreef:whiskey on the rocks .............albion schreef:
en wat voor drankje, henriëtte?
Wist je dat . . . [10]
Re: Wist je dat . . . [10]
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
als ze er feestelijk voor bedankt, dan heeft ze groot gelijk....(niet omdat ik het niet lekker zou vinden, maar ik drink feitelijk geen alcohol)albion schreef:'k weet niet of henriët zich daaraan waagt.Rens schreef:whiskey on the rocks .............albion schreef:
en wat voor drankje, henriëtte?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
tjonge.... laat ik me nou super blij en vrolijk en gelukkig voelen......................Rens schreef:.........het vandaag de deprimerendste dag van het jaar is???
Vandaag de deprimerendste dag van het jaar (uit de Volkskrant)
ANP
gepubliceerd op 19 januari 2009 08:47, bijgewerkt op 08:51
RIJSWIJK - Het is maandag weer zover: ‘blue Monday', oftewel de meest deprimerende dag van het jaar.
De vader van ‘blauwe maandag’ is de Engelse psycholoog Cliff Arnall. Hij bedacht een wetenschappelijke formule waaruit bleek dat de derde maandag in januari de dag is waarop de meeste mensen zich treurig, neerslachtig of weemoedig voelen.
Het slechte weer in januari brengt sowieso al velen aan het somberen. Bovendien realiseren mensen zich in de derde week van januari dat zij hun goede voornemens alweer hebben verbroken en dat het nog heel lang duurt voordat zij weer vakantie hebben. Daarnaast zijn de meesten in januari nog redelijk blut door de feestdagen, terwijl in de derde week wel weer de maandelijkse rekeningen binnenstromen.
Arnall heeft overigens ook de vrolijkste dag van het jaar berekend. Dit is volgens zijn formule de vrijdag in juni die het dichtst bij de dag ligt waarop de zomer officieel begint.
ja, zo kun je voor alles wel een zgn. wetenschappelijke formule voor in elkaar flansen....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ik vond het ook maar een idioot stukje.....zoiets kun je toch niet berekenen......de máfkeesMarthaMartha schreef:quote]
tjonge.... laat ik me nou super blij en vrolijk en gelukkig voelen......................
Moderatorbericht:
Het was er wel het weer naar..Rens schreef:ik vond het ook maar een idioot stukje.....zoiets kun je toch niet berekenen......de máfkeesMarthaMartha schreef:quote]
tjonge.... laat ik me nou super blij en vrolijk en gelukkig voelen......................
- Bert Mulder
- Contacteer:
JvdG en mijzelf onze twist bijgelegd hebben. Wil ik gaarna bekennen, dat ik deel in de schuld, daar ik de zaak wel een beetje op de spits gedreven heb. Daarvoor mijn excuus.
Geachte broeder,
Ik wil gaarne uw excuus aannemen, en u weer de broederhand reiken.
Laten we samenwerken om het forum als een gezellig en stichtend media te houden, in plaats van het in allerlei twistgesprekken te laten verzanden.
Met broedergroet,
In Zijn dienst,
Gijs
ps: probeer er aub aan te denken dat u meestal met volwassenen, en vaak met ouders van pubers te doen hebt...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bert Mulder schreef:JvdG en mijzelf onze twist bijgelegd hebben. Wil ik gaarna bekennen, dat ik deel in de schuld, daar ik de zaak wel een beetje op de spits gedreven heb. Daarvoor mijn excuus.
Geachte broeder,
Ik wil gaarne uw excuus aannemen, en u weer de broederhand reiken.
Laten we samenwerken om het forum als een gezellig en stichtend media te houden, in plaats van het in allerlei twistgesprekken te laten verzanden.
Met broedergroet,
In Zijn dienst,
Gijs
ps: probeer er aub aan te denken dat u meestal met volwassenen, en vaak met ouders van pubers te doen hebt...
Dat ik blij ben dat de zaak niet op de spits gedreven is.
Enne...twistgesprekken behoeven niet verkeerd te zijn, als het maar in en uit liefde plaats vindt.
o.k. ..... het góót van de lucht .......... maar ách, verreweg het mééste valt er naast, tóch?BJD schreef:Het was er wel het weer naar..Rens schreef:ik vond het ook maar een idioot stukje.....zoiets kun je toch niet berekenen......de máfkeesMarthaMartha schreef:quote]
Moderatorbericht:
- zusterelly
Mijn dochter gevochten heeft op school met een jongen.

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
én? heeft ze die gozer flink te grazen gehad? jaaaa, een flinke meid die op "jongensterreur" is voorbereid....zusterelly schreef:Mijn dochter gevochten heeft op school met een jongen.![]()
Moderatorbericht:
- JolandaOudshoorn
stoere dochterzusterelly schreef:Mijn dochter gevochten heeft op school met een jongen.![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- zusterelly
ja ja lach er maar omRens schreef:én? heeft ze die gozer flink te grazen gehad? jaaaa, een flinke meid die op "jongensterreur" is voorbereid....zusterelly schreef:Mijn dochter gevochten heeft op school met een jongen.![]()
![]()
Ik heb er erge moeite mee. Ze hadden haar uitgelachen en hier werd ze zo boos over.... Om het dan met vechten op te lossen, nee daar houd ik niet van.
Maar goed ik weet ook dat kinderen hierin hun grenzen moet zoeken , ofzoiets ooit eens ergens gelezen in een opvoedingsboek
Maar goed, als ik er dan aan denk hoe zij aan het vechten is gegaan, ja dan moet ik ook wel even lachen... Alleen doe ik dat maar niet waar zij bij is..
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Ik BJD gevonden heb op Hyves
Ik zijn schoonzus blijkt te kennen
En w.s. nog wel meer mensen
Wat is de wereld toch klein
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Ariene schreef:Ik BJD gevonden heb op Hyves
Nu moet je wel even open kaart spelen
- JolandaOudshoorn
hahahahaBJD schreef:Ariene schreef:Ik BJD gevonden heb op Hyves
Nu moet je wel even open kaart spelen(per PB dan....
)
Ariene kent heel veel mensen
Ik weet, mijn Verlosser leeft