Wat doen we vandaag? [2]

Lassie

Re: Wat doen we vandaag? [2]

Bericht door Lassie »

vanochtend gewerkt van 9-12, boodschappen gedaan voor t weekend, m'n moeder ff gebeld, m'n zusje aan de telefoon gehad, woonkamer geordend, straks ff douchen, vanavond om 8 uur kerk en daarna vroeg naar bed (morgen weer bij tijds eruit).
Lassie

Bericht door Lassie »

een was in de machine gegooid die kan ik straks ophangen, ontbijten, aankleden, naar de kinderclub (paasfeest vieren) en dan door naar m'n schoonouders waar we gaan eten en gezellig samen zijn met broers/zussen van m'n vriend.

morgen: kerk, eten, naar mijn ouders (daar eten en gezellig samen zijn).
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

de meeste boodschappen zijn al binnen en opgeruimd. Ik moet nu even zitten (kan ik gelijk RF-n) straks de kamer opruimen, zuigen, was ophangen, rest van de boodschappen halen, kuidcake met nootjes, chocola en rozijnen bakken, visiste krijgen, kinderen in bad doen, en nog meer van die zaterdaagse belevenissen.
Morgen eerst naar de kerk, dan paasfeest zondagschool en verder niks.
Maandag naar de kerktelefoon luisteren en daarna de verjaardag van mijn dochter met de bijbehorende activiteiten.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik ga mezelf nu bewegen om mn bed uit te gaan... :nananere even optutten, aankleden etc.! Dan heerlijk shoppen en als t mee zit (*als t nie bizar druk is) even naar de kapper om wat plukjes te laten blonderen/bijwerken :modo en vanmiddag mn kamer opruimen :bobo vanavond naar concert van Vox Jubilans in de St. Jan hier in Gouda!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ariene

Bericht door Ariene »

Daphne schreef:Ik ga mezelf nu bewegen om mn bed uit te gaan... :nananere even optutten, aankleden etc.! Dan heerlijk shoppen en als t mee zit (*als t nie bizar druk is) even naar de kapper om wat plukjes te laten blonderen/bijwerken :modo en vanmiddag mn kamer opruimen :bobo vanavond naar concert van Vox Jubilans in de St. Jan hier in Gouda!
Mooie avond gewenst!!

(Zingen ze nog steeds aan het begin 't is middernacht?)
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Omdat we elke dag aan het doneren denken ( :slurp ) wil ik jullie wijzen op een stukje uit het RD van vandaag, waarin een markt wordt georganiseerd mmv Woord&Daad.

Voor de mensen die geen RD hebben of dit makkelijker vinden hieronder wat meer details:

Markt Houten, dag uit voor het hele gezin
DV zaterdag 12 april
200 kramen van comites met 2e handsboeken en hoeden, speelgoed, hobbyspullen en nog veel meer

Euretco Expo Center in Houten.
Route: A27, afslag Houten

- miniconcert Willemijn, piano: Bert Moll
- ritje op de olifant
- tussen de middag is er genoeg te eten

Meer info: http://www.woordendaad.nl of 0183-611800
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
albion

Bericht door albion »

Vandaag? 'k Ga eerst pasfoto's laten maken voor rijbewijs (verlenging) en identiteitspas. Daarna ga ik naar de bloemist om een paar boeketten te kopen en verschillende planten. (Heb ik wel nodig! Zoonlief zit al vanaf donderdag straf te schrijven en niet zo'n klein beetje ook! Verzorging 2 hoofdstukken, Engels 25blz. woordjes + hoofdstuk brieven, Nederlands hoofdstuk brieven, Wiskunde 5 hoofstukken, Bio 5 hoofdstukken + excuse brief naar dekaan). Het enige lichtpuntje wat ik hier in zie is, dat hij nu verplicht al zijn examenstof door moet nemen!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
vlinder

Bericht door vlinder »

albion schreef:Vandaag? 'k Ga eerst pasfoto's laten maken voor rijbewijs (verlenging) en identiteitspas. Daarna ga ik naar de bloemist om een paar boeketten te kopen en verschillende planten. (Heb ik wel nodig! Zoonlief zit al vanaf donderdag straf te schrijven en niet zo'n klein beetje ook! Verzorging 2 hoofdstukken, Engels 25blz. woordjes + hoofdstuk brieven, Nederlands hoofdstuk brieven, Wiskunde 5 hoofstukken, Bio 5 hoofdstukken + excuse brief naar dekaan). Het enige lichtpuntje wat ik hier in zie is, dat hij nu verplicht al zijn examenstof door moet nemen!
Ter ere waarvan? :bobo :fouet
Ik moest vaak straf schrijven, maar zo bont heb ik het nog nooit gemaakt. Wel beter dat het geen regels schrijven meer is. 4 pennen aan elkaar, cabonpapier en hup zo klaar!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Wij waren vanavond bij een uitvoering van het paasoratorium "Het Lam dat ons doet leven" van Dirk Zwart. Heel indringend vertolkt door het Geref. Kamerkoor uit Amersfoort. Het ging soms door merg en been - zoals de gebeurtenissen rond het het lijden van onze Heere Christus ook hartverscheurend zijn. Daar moéten wel dissonanten aan te pas komen!
Lassie

Bericht door Lassie »

vandaag: eerst maar eens ontbijten en dan de kamer stoffen en zuigen en miss. wel dweilen. Pudding koken, soep koken en het andere eten koken... Vanmiddag nog wel eventjes naar buiten. Vanmiddag komt m'n zusje met haar man en kind.. Dus dat wordt erg gezellig.
Rens

Bericht door Rens »

95% van de tijd in bed liggen..... :sweat
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Rens schreef:95% van de tijd in bed liggen..... :sweat
Ik dacht ook al waarom is Rens zo weinig online. Rens ik hoop van harte dat het weer beter (zal) gaa(n)(t)! Zonder Rens is het toch wel een beetje stilletjes op rf. Het is tenslotte onze actiefste poster!
mentos

Bericht door mentos »

Ik ga de rest van de dag niet zoveel meer doen denk ik... heb al wel heel veel gedaan. Na de kerkdienst van vanochtend eerst ff gegeten, en vanmiddag vierde mijn oma haar verjaardag. Ik had er wel zin in, maar het verliep een beetje anders dan gepland:

M’n vader had griep, dus die bleef thuis in bed. We hadden er een uur en tien minuten rijden opzitten toen we de plaats van bestemming bijna genaderd waren. Op de weg waar we toen reden, mag je tachtig.
Rechts van je was een tuincentrum, waar de auto die voor ons reed heen wilde, zodat wij even af moesten remmen. Dit kwam behoorlijk onverwacht, maar nog niets aan de hand. Tot ik achter me een harde klap hoorde… naar voren vloog en daarna weer keihard naar achteren…

Tja, dat was minder fijn: een meisje van net achttien, die haar rijbewijs nog niet eens had, en die niet snel genoeg had geremd…
Heel haar auto(nee, die van haar vader) total loss, en in de auto waar wij in zaten een paar grote deuken, een paar scheuren, een slot ontzet, de trekhaak(die de klap opving) helemaal gekneusd…

Daar sta je dan in de kou, vijf minuten van de plaats van bestemming vandaan…
Toen eerst maar opa gebeld, of hij ons(mijn broertjes, zusje en mij) kwam halen… En taart en paaseitjes gegeten, met baby-nichtje gespeeld, met de tantes meegepraat over de nieuwste mode, verstoppertje gedaan met de rest van de kleinkinderen(tja, als je het oudste kleinkind bent val je tussen wal en schip)…
Na een goed uur was mijn moeder er dan eindelijk ook…

Uiteindelijk met een kapotte auto naar huis gereden(vijf kwartier lang, was eng!!).
Voor vanavond was er een concert gepland, maar daar hebben we echt geen zin meer in…
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Lassie

Bericht door Lassie »

zo dat was heftig zeg!

En geen letsel er aan over gehouden? (geen last van je nek of hoofdpijn of iets dergelijks?)

Sterkte in iedergeval.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

@Mentos: alweer iets bekomen van de schrik?
Dame in kwestie had geen rijbewijs en ging met dit weer rijden?
Dubbeldom, naar me lijkt...
Gesloten