wel of geen geboortekaartje?
(voor de liefhebbers, stuur me je adres via pb
Anngezien het bij ons de derde is die op komst is en wij eigenlijk praktisch alles al hebben, leek mij dit wel een goed alternatief. We willen misschien over een paar jaar een soort van sabbatical doen en dan als gezin ons praktisch inzetten voor een organisatie. Aangezien dat geld kost, leek ons het wel handig om ipv al die babykleding geld te vragen en dat opzij te zetten om ons voornemen te bekostigen.Marnix schreef:?
geld voor een goed doel als kraamkado? Wat is dat dan weer?!
Oke, kan, ik vond het wat vreemd maar ja, ik ben het gewoon niet zo gewend he. Ik zou dan snel iets hebben van: Geven jullie maar aan het goed doel en laat die kado's maar zitten. Maar praktisch is je idee wel goed, want de vraag is of mensen het anders aan een goed doel geven en de meesten nemen waarschijnlijk toch een kado mee, ook als je zegt dat je dat niet wilJolandaOudshoorn schreef:Anngezien het bij ons de derde is die op komst is en wij eigenlijk praktisch alles al hebben, leek mij dit wel een goed alternatief. We willen misschien over een paar jaar een soort van sabbatical doen en dan als gezin ons praktisch inzetten voor een organisatie. Aangezien dat geld kost, leek ons het wel handig om ipv al die babykleding geld te vragen en dat opzij te zetten om ons voornemen te bekostigen.Marnix schreef:?
geld voor een goed doel als kraamkado? Wat is dat dan weer?!
Ik weet niet wat lekker smaakt, een cavia gok ik? :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:koeien (in een wei vol gele bloemen, vind ik zo mooi om te zien)
cavia of hamster
Liever schaapjes tellen want ik vind schapenvlees niet lekker.....Marnix schreef:Ik weet niet wat lekker smaakt, een cavia gok ik? :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:koeien (in een wei vol gele bloemen, vind ik zo mooi om te zien)
cavia of hamster
Maar een hamster is dan toch leuker.
Schaapjes tellen of schaapjes eten?
Luther.Mister schreef:Sober natuurlijk ;-)
Calvijn of Luther?