Wist je dat . . . [4]

vlinder

Bericht door vlinder »

Die vakantieweken zijn idd ook super.
Zowel voor jezelf als voor degenen die meegaan als deelnemer.
Tip: doe het niet i.p.v. je eigen vakantie, maar als extra week bijv. (niet als je 1 week vrij hebt, maar bijv. 2 of 3). Na die week ben je helemaal versleten. Als het 's avonds wat later werd zei de hoofdleiding: vanacht half 2 staf vergadering. Als je gaat moet je er helemaal voor ze zijn. Wij stonden iedere morgen weer om 6.15 uur naast ons bedje. Maar ik heb genoten en het als zeer verrijkend ervaren.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lydianne

Bericht door Lydianne »

Rens schreef:...........ik door de grote hoeveel werk op een andere site, waar ik site/forumadmin ben, en er dagelijks zo'n 12 tot 14 uur mee bezig ben, ik geen tijd of moed of de puf heb om nog verder met Refoforum bezig te zijn.

...........ik dus met Reforum stop.

...........ik allen die in de afgelopen jaren, vanaf het eerste begin van Om Sions Wil tot op heden, op mijn virtuele pad zijn gekomen, wil bedanken voor alle warme woorden en raadgevingen, alsmede medeleven op alklerhande terreinen des levens.

...........ik bid dat de God van Jacob, Abraham en Izaak jullie mogen geleiden op jullie verdere levenspad.

..........dit mijn allerlaatste posting was, en na plaatsing zal uitloggen, en vragen en opmerkingen derhalve niet meer zal lezen cq beantwoorden.

Het ga jullie goed, leden en mods................het was een berefijne tijd hier.................

Rens
Rens vandaag ook weer om het hoekje is komen kijken?
Ik me afvraag of hij dat weleens vaker doet in een ander jasje?
Gert10

Bericht door Gert10 »

Afgewezen schreef:
vlinder schreef:
Daphne schreef:... Ik vandaag 3 verjaardagen heb?
... Ik het er maar druk mee heb :lol:
... Vandaag ook de truckersrun is...
... vrachtwagenchaufeurs dan met mensen met n beperking de hele omgeving doorkruisen al toeterend en zwaaiend :D
... Ik terug ga zwaaien met n vriendin :wink:
Ik ben een paar keer meegeweest als EHBO'er. Dat is echt zo super!!
Je voelt je dan klein omdat sommige mensen met zoiets kleins al super gelukkig zijn!
Mm, het zou vreemd zijn als jij dolgelukkig werd van het rondrijden in een vrachtwagen.
Toch? :?
Nou ik kan me zo voorstellen dat de chauffeurs een geweldige dag hebben gehad zaterdag. Dolgelukkig is misschien wat overdreven ....alhoewel ......wat is de definitie van dolgelukkig?
Strijd tegen het koninkrijk van de zonde en de satan in de wereld en in uw eigen hart. Th. Boston
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Gert10 schreef:...... ik waarschijnlijk net zo heb genoten als jij? :D
.......ik ook gewoon ergens langs de kant stond met m'n zoon voorop de fiets die z'n arm bijna uit de kom heeft gezwaaid?
...... ik eerder een geintje maakte dat ik naar jou ging zwaaien?
.......ik je adviseer jezelf ook eens zo in te zetten voor je gehandicapten medemens tijdens bijv. een vakantieweek van de GG. Geweldig!!!!!
Bij ons in de gemeente hebben we het zgn logeerhuis, waar kinderen met een handicap het weekend en in de vakantie logeren. Zondags mogen ze dan ook naar de kerk met de begeleiders mee. Misschien is zoiets ook wel leuk voor belangstellende vrijwilligers! Een ding is zeker waar, het is dankbaar werk. (ik draai zelf niet mee, maar als ik soms een van hen aanspreek als ik langsloop dan krijg je altijd van die enthousiaste antwoorden terug!)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
vlinder

Bericht door vlinder »

JolandaOudshoorn schreef:
Gert10 schreef:...... ik waarschijnlijk net zo heb genoten als jij? :D
.......ik ook gewoon ergens langs de kant stond met m'n zoon voorop de fiets die z'n arm bijna uit de kom heeft gezwaaid?
...... ik eerder een geintje maakte dat ik naar jou ging zwaaien?
.......ik je adviseer jezelf ook eens zo in te zetten voor je gehandicapten medemens tijdens bijv. een vakantieweek van de GG. Geweldig!!!!!
Bij ons in de gemeente hebben we het zgn logeerhuis, waar kinderen met een handicap het weekend en in de vakantie logeren. Zondags mogen ze dan ook naar de kerk met de begeleiders mee. Misschien is zoiets ook wel leuk voor belangstellende vrijwilligers! Een ding is zeker waar, het is dankbaar werk. (ik draai zelf niet mee, maar als ik soms een van hen aanspreek als ik langsloop dan krijg je altijd van die enthousiaste antwoorden terug!)
Heb ik jaren gedaan, vlak voor ons trouwen zelfs samen met memento. Is inderdaad erg leuk, als moet je wel stevig in je schoenen staan. Ze proberen je echt uit. Meestal met: ik moet zo nodig naar de wc, terwijl thuis is afgesproken dat ze absoluut niet naar het toilet mogen tijdens de dienst. Je moet wel consequent zijn, maar ik vond het echt super! Heb het een hele tijd gedaan, vond het jammer dat ik moest stoppen, maar ja ik ging verhuizen!.
Marnix

Bericht door Marnix »

hehe... herkenbaar.

Mijn broertje geeft altijd de dominee een hand na de dienst en is daar sneller mee dan de ouderling van dienst :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
jan03

Bericht door jan03 »

Lydianne schreef: Ik me afvraag of hij dat weleens vaker doet in een ander jasje?
... ik me dat niet afvraag?! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ander

Bericht door Ander »

jan03 schreef:
Lydianne schreef: Ik me afvraag of hij dat weleens vaker doet in een ander jasje?
oho, je mag niet gissen!! Foei!
jan03

Bericht door jan03 »

Ander schreef:
jan03 schreef:
oho, je mag niet gissen!! Foei!
Sorry :oops: :oops: :oops:
vlinder

Bericht door vlinder »

Respecteer iemand anonimiteit en ga niet zitten gissen naar iemands identiteit. (uw mod)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lydianne

Bericht door Lydianne »

vlinder schreef:Respecteer iemand anonimiteit en ga niet zitten gissen naar iemands identiteit. (uw mod)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:oops: :oops: :oops:
Lassie

Bericht door Lassie »

..ik weer eens niet kan slapen.
...ik daar een beetje van baal.
....ik meer van mezelf baal.
helma

Bericht door helma »

Lassie schreef:..ik weer eens niet kan slapen.
ik dacht al; wat doe jij midden in de nacht op Refoforum....
maar niet kunnen slapen is inderdaad vervelend
Gebruik het als stille tijd :idea:
Lassie

Bericht door Lassie »

helma schreef:
ga jij mij dat opleggen!??? :?
helma

Bericht door helma »

Lassie schreef:
helma schreef:
ga jij mij dat opleggen!??? :?
Nee, het was maar een :idea: idea!!
Gesloten