Die van mij komt nog wel terug. Bij leven en welzijn.Gian schreef:Volgens mij is Memento nu nog de enigste met dezelfde avator sinds zijn registratie.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Waarvan akte!jvdg schreef:Daar zal je het dan wel naar gemaakt hebben. :mrgreen:refo schreef:Ik krijg permanent persoonlijke opmerkingen in discussies naar m'n hoofd.jvdg schreef:Gaarne geen persoonlijke opmerkingen!
Over wie dan ook!
Je zegt nu zelf dat met meerdere maten wordt gemeten.
--------------
Het lijkt erop dat jullie, Erasmiaan en Gian, ook nog steeds dezelfde avatar hebben vanaf het begin, namelijk géén.Erasmiaan schreef:Ik zou zeggen: de enige. Dat vlinder hem nou de enigste vindt...Gian schreef:Volgens mij is Memento nu nog de enigste met dezelfde avator sinds zijn registratie.
Géén avatar is immers ook een een avatar.
- Christiaan
Johann Christiaan Heinrich Rinck (1787-1846)mentos schreef:En wie is dít?!Christiaan schreef:Vandaar maar weer een andere, na Thomas Watson,Christiaan schreef:Wie zal het zeggen?helma schreef: Ben ik net aan je nieuwe uiterlijk gewend, ben je weer iemand anders.
heb je in 't echt ook zoveel gezichten? :mrgreen:
nu de grote maar vergeten Reformator,
Johannes Oecolampadius (1482-1531)
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij meten met slechts één maat, en wel deze.refo schreef:Waarvan akte!jvdg schreef:Daar zal je het dan wel naar gemaakt hebben. :mrgreen:refo schreef:Ik krijg permanent persoonlijke opmerkingen in discussies naar m'n hoofd.jvdg schreef:Gaarne geen persoonlijke opmerkingen!
Over wie dan ook!
Je zegt nu zelf dat met meerdere maten wordt gemeten.
En als je te persoonlijke opmerkingen naar je hoofd krijgt (in die zin dat op de persoon gespeeld wordt), moet je even op de rapport-knop klikken.
Misschien dit iets?Tiberius schreef:Ik vond die avatar van je zoontje (?) met dat doekje op zijn bol altijd wel leuk.Gian schreef:Volgens mij is Memento nu nog de enigste met dezelfde avator sinds zijn registratie.

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.