albion schreef:henriët schreef:PvS schreef:Mister schreef:Sommige mensen...
doch wee die mens...
pvs.. jij hebt meerdere nicknamen????
Geloof jij dat nu ook al Henriët? Hoe zien of lezen jullie nu dat twee verschillende avatars 1 persoon kan zijn?
En kan je zomaar nog een nickname erbij nemen? Ik denk als ik van avatar verander en ook een andere
nickname ga gebruiken ik ook niet zoveel meer via Albion zou versturen. Voor mij echt abacadabra.
En om eerlijk te zijn vind ik het ook niet netjes en zeker niet christelijk.
Het heeft meerdere kanten.
1.Als je als ambtsdrager wat wilt posten, lijkt het me soms niet fijn als gemeenteleden weten wie je bent. Dat heeft niets met verbergen te maken, maar je weet soms dat je met gemeenteleden niet op een lijn ligt. Geldt ook voor predikanten. Dan neem je na verloop van tijd een ander nick en niemand weet dat jij het bent. Alleen hebben sommige mensen een "aparte" of typische manier van posten (zoals Rens

) Dan weet je direct wie er achter een nick zit.
2. Het vervelende van een nieuwe nick voor een forum is, dat er veel gebruikersnamen zijn van mensen die niet meer actief zijn.
3. Waarom zou het niet christelijk zijn? Heet jij in real lift ook Albion?
Er zijn ook mensen die een nickname gebruiken om te prikkelen. Destijds was Karsten hier een goed voorbeeld van.(zoek maar eens) Je wilt eigenlijk wat zeggen, maar omdat je weet dat een aantal forummers je in een hoek zetten of in een hokje hebben geplaatst, wil je weleens weten wat er gebeurt als een onbekende dit zou zeggen.
En er zijn mensen die een nick nemen omdat ze willen dat anderen wat gaan doen.....(wie het vatte, die vatte het...

)