Kleine ergernissen [1]

Avi

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Avi »

tja...'t is maar uit hoeveel persoonlijkheden je bestaat. Je kunt ze allemaal een naam geven :OO3 :jongle :lecture :insulte ::lol
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
henriët

Bericht door henriët »

Avi schreef:tja...'t is maar uit hoeveel persoonlijkheden je bestaat. Je kunt ze allemaal een naam geven :OO3 :jongle :lecture :insulte ::lol
maar dat vind ik niet eerlijk, ik krijg een pb en ik mag toch verwachten dat we hier op rf elkaar eerlijk behandelen zeg maar.
Laatst gewijzigd door henriët op 12 mei 2009, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Avi

Bericht door Avi »

henriët schreef:
Avi schreef:tja...'t is maar uit hoeveel persoonlijkheden je bestaat. Je kunt ze allemaal een naam geven :OO3 :jongle :lecture :insulte ::lol
maar dat vind ik niet eerlijk, ik krijg een pb en ik mag toch verwachten dat we hier op rf elkaar eerlijk behandelen zeg maar. zo niet, dan ben ik weg.
Natuurlijk moeten ze jou op het forum eerlijk behandelen.
Alleen vind ik: wie anoniem wil blijven heeft daar het recht toe. :)
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
henriët

Bericht door henriët »

Avi schreef:
henriët schreef:
maar dat vind ik niet eerlijk, ik krijg een pb en ik mag toch verwachten dat we hier op rf elkaar eerlijk behandelen zeg maar. zo niet, dan ben ik weg.
nee, nu heb je mijn antwoord verkeerd gelezen.

althans de interpretatie is niet helemaal juist ofzo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Avi

Bericht door Avi »

henriët schreef:
Avi schreef:
henriët schreef:
nee, nu heb je mijn antwoord verkeerd gelezen.

althans de interpretatie is niet helemaal juist ofzo
:quoi
henriët

Bericht door henriët »

Ik bedoelde alleen maar dat ik dacht dat pvs onder meerdere namen post ( zoals sommigen dat dus doen) maar na een pb gekregen te hebben van pvs ben ik van mening dat dat niet zo is.
En dat is eigenlijk wat ik zeggen wilde. En dan vertrouw ik er dus op dat pvs daar eerlijk in is.
nou dat is alles.
snap je het nu wel?
albion

Bericht door albion »

dan ben je schizofreen ::salut
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Postings van forummers die alles aangrijpen om te slaan en schoppen, vaak het nest vervuilen waar ze zelf uit komen.
Erg is dat, vooral voor henzelf. Je zal zo verzuurd in het leven moeten staan. Er zijn wel belangrijkere zaken ..

Ook het geleuter over allerlei beroepingsperikelen, die ons smart moeten doen, hoe je er ook tegenaan kijkt, ipv alles heerlijk tot in detail bespreken.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Wilhelm schreef:Postings van forummers die alles aangrijpen om te slaan en schoppen, vaak het nest vervuilen waar ze zelf uit komen.
Erg is dat, vooral voor henzelf. Je zal zo verzuurd in het leven moeten staan. Er zijn wel belangrijkere zaken ..

Ook het geleuter over allerlei beroepingsperikelen, die ons smart moeten doen, hoe je er ook tegenaan kijkt, ipv alles heerlijk tot in detail bespreken.
Snap ik, maar je moet emoties ook kanaliseren.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Wilhelm schreef: Ook het geleuter over allerlei beroepingsperikelen, die ons smart moeten doen, hoe je er ook tegenaan kijkt, ipv alles heerlijk tot in detail bespreken.
Onze gezindte smult van dergelijke perikelen, ben ik bang...
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Mister schreef:
Wilhelm schreef: Ook het geleuter over allerlei beroepingsperikelen, die ons smart moeten doen, hoe je er ook tegenaan kijkt, ipv alles heerlijk tot in detail bespreken.
Onze gezindte smult van dergelijke perikelen, ben ik bang...
Ze kunnen beter in de schuld komen!!!
Het is mij wel opgevallen dat bovengenoemde vaak gebeurd door mensen die zelf geen lid zijn
van de GG enz. (stuurlui aan wal)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

de gemeente? dat ben jij!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

JolandaOudshoorn schreef:de gemeente? dat ben jij!
Vind je dat een kleine ergernis?
sander

Bericht door sander »

albion schreef:
henriët schreef:
PvS schreef:
Mister schreef:Sommige mensen...
doch wee die mens...
pvs.. jij hebt meerdere nicknamen????
Geloof jij dat nu ook al Henriët? Hoe zien of lezen jullie nu dat twee verschillende avatars 1 persoon kan zijn?
En kan je zomaar nog een nickname erbij nemen? Ik denk als ik van avatar verander en ook een andere
nickname ga gebruiken ik ook niet zoveel meer via Albion zou versturen. Voor mij echt abacadabra.
En om eerlijk te zijn vind ik het ook niet netjes en zeker niet christelijk.
Het heeft meerdere kanten.
1.Als je als ambtsdrager wat wilt posten, lijkt het me soms niet fijn als gemeenteleden weten wie je bent. Dat heeft niets met verbergen te maken, maar je weet soms dat je met gemeenteleden niet op een lijn ligt. Geldt ook voor predikanten. Dan neem je na verloop van tijd een ander nick en niemand weet dat jij het bent. Alleen hebben sommige mensen een "aparte" of typische manier van posten (zoals Rens :langue ) Dan weet je direct wie er achter een nick zit.
2. Het vervelende van een nieuwe nick voor een forum is, dat er veel gebruikersnamen zijn van mensen die niet meer actief zijn.
3. Waarom zou het niet christelijk zijn? Heet jij in real lift ook Albion?
Er zijn ook mensen die een nickname gebruiken om te prikkelen. Destijds was Karsten hier een goed voorbeeld van.(zoek maar eens) Je wilt eigenlijk wat zeggen, maar omdat je weet dat een aantal forummers je in een hoek zetten of in een hokje hebben geplaatst, wil je weleens weten wat er gebeurt als een onbekende dit zou zeggen.
En er zijn mensen die een nick nemen omdat ze willen dat anderen wat gaan doen.....(wie het vatte, die vatte het... :huhu)
freek

Bericht door freek »

Het is wel duidelijk dat Sander niet jou enige nickname is :slurp
Gesloten