Pim, je valt uit je rol als moderator.Pim schreef:Dank God dat je niet zo bent gelijk de andere forummers.Erasmiaan schreef:'k Vind het een positievere houding als die "schop- en trap mentaliteit" zoals die hier, lijkt het wel, door iedereen wordt aangenomen. 't Lijkt wel of men hier zo snel mogelijk wil breken met de smalle weg, Statenvertaling, SGP, "verwerping van eeuwigheid" en wat ik al niet meer langs zie komen zo maar in een paar dagen.Hendrikus schreef:Dan voel je je ongetwijfeld uitstekend thuis in het klimaat van hoofdschudden, zuchten, tongklakken, och och, ik ben niet boos maar verdrietig -en overgaan tot de orde van de dag zonder de inhoudelijke discussie aan te gaan.Erasmiaan schreef:Als het net van die "positief-kritische" vragen zijn als die hier gesteld worden dan begrijp ik wel dat ze niet thuis geven.
Erasmiaan, je linkt nu wel heel veel. SGP en Statenvertaling zijn discussies die niets met de smalle weg te maken hebben. Als je dat niet kan loskoppelen van de wezenlijke geloofszaken, dan... Tja, wat dan... Probeer het te relativeren.