welk boek ben je nu aan het lezen?

Em.

Bericht door Em. »

Het boek van het licht - Chaim Potok
De vijfde berg - Paulo Coello (schrijft boeiend)
H.M.H.

Bericht door H.M.H. »

Oorspronkelijk gepost door Annelies21
Ben nu een boek van Nelleke Wander aan het lezen, weet de titel niet precies... volgens mij iets van 'ook jij wordt niet vergeten' maar kan ook anders zijn!!:du
Ook jij bent niet vergeten.
H.M.H.

Bericht door H.M.H. »

Ben pas begonnen in het boek "Onvoltooid verleden" van Robert L. Wise.
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Ik ben aan het lezen: "waarom ik Jezus volg" van Adrian Plass.
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Oorspronkelijk gepost door Dathenum
Ik ben aan het lezen: "waarom ik Jezus volg" van Adrian Plass.
Ik ook. ;)

En 'het zigzagkind', van David Grossman,
'de dood van een non', van Maria Rosseels,
'de pias van het Pentagon', van Pieter Nouwen.

Allemaal prachtig. :in
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door lebaoth

'de dood van een non', van Maria Rosseels,
Allemaal prachtig. :in
Spreekbeurt over gehouden in Havo-5 (op de Guido)
Prachtig boek! 'k Zal 'm weer eens lezen!
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Anna, Hanna en Johanna van Marianne Fredriksson
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Zwerver heb ik ook gelezen (van der Zwaag niet ;)).
Bijzonder, maar mooi boek 'Zwerver'.
Ken je die andere boeken van haar ook? De Waarheidsspreker en Het zilveren zwaard zijn ook heel mooi.
't Is wel even wennen om zo'n boek te lezen. 't Begint allemaal zo 'modern', moet ik me er altijd even toe zetten om verder te lezen. Nu ik eenmaal begonnen ben, wil ik hem uitlezen! Het zilveren zwaard' heb ik ook, ben er ook in begonnen. Pakt me, de eerste paar hoofdstukken dan, meer als 'Zwerver'.. maar 'k ben nog niet ver gevorderd. De Waarheidsspreker ken ik niet..
oranjefan

Bericht door oranjefan »

... nog niet gelezen maar vandaag van de bieb geleend: "Schuldig", door :S. Bambola
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door Lieneke
Oorspronkelijk gepost door nicname
Zwerver heb ik ook gelezen (van der Zwaag niet ;)).
Bijzonder, maar mooi boek 'Zwerver'.
Ken je die andere boeken van haar ook? De Waarheidsspreker en Het zilveren zwaard zijn ook heel mooi.
't Is wel even wennen om zo'n boek te lezen. 't Begint allemaal zo 'modern', moet ik me er altijd even toe zetten om verder te lezen. Nu ik eenmaal begonnen ben, wil ik hem uitlezen! Het zilveren zwaard' heb ik ook, ben er ook in begonnen. Pakt me, de eerste paar hoofdstukken dan, meer als 'Zwerver'.. maar 'k ben nog niet ver gevorderd. De Waarheidsspreker ken ik niet..
Klopt, maar je blijft erin lezen, en toen ik het uit was dacht ik: 'kan dit wel?', maar toch kun je niet concreet aangeven, waarom het niet zou kunnen/mogen.

'De Waarheidsspreker' is heel bijzonder, maar vond ik supermooi! Heel ireeel overigens (Zwerver is dat ook). 'Het zilveren zwaard' vond ik knap geschreven, maar kweet niet meer precies hoe die ging? Over een meisje dat ridder wilde worden ofzo??

Leesze..
Groetjes Nic.
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door oranjefan
... nog niet gelezen maar vandaag van de bieb geleend: "Schuldig", door :S. Bambola
Mooi, gaat dat over die ambassadeur? (twee broers)??
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

Ik ben nu net begonnen in Little Women, heb laatst het laatste jurylid van John Grisham uitgelezen...

Maar de komende tijd zal ik vooral A primer to drug action lezen vanwege een hertentamen..
Plaats reactie