Het boek van het licht - Chaim Potok
De vijfde berg - Paulo Coello (schrijft boeiend)
welk boek ben je nu aan het lezen?
't Is wel even wennen om zo'n boek te lezen. 't Begint allemaal zo 'modern', moet ik me er altijd even toe zetten om verder te lezen. Nu ik eenmaal begonnen ben, wil ik hem uitlezen! Het zilveren zwaard' heb ik ook, ben er ook in begonnen. Pakt me, de eerste paar hoofdstukken dan, meer als 'Zwerver'.. maar 'k ben nog niet ver gevorderd. De Waarheidsspreker ken ik niet..Oorspronkelijk gepost door nicname
Zwerver heb ik ook gelezen (van der Zwaag niet).
Bijzonder, maar mooi boek 'Zwerver'.
Ken je die andere boeken van haar ook? De Waarheidsspreker en Het zilveren zwaard zijn ook heel mooi.
Klopt, maar je blijft erin lezen, en toen ik het uit was dacht ik: 'kan dit wel?', maar toch kun je niet concreet aangeven, waarom het niet zou kunnen/mogen.Oorspronkelijk gepost door Lieneke't Is wel even wennen om zo'n boek te lezen. 't Begint allemaal zo 'modern', moet ik me er altijd even toe zetten om verder te lezen. Nu ik eenmaal begonnen ben, wil ik hem uitlezen! Het zilveren zwaard' heb ik ook, ben er ook in begonnen. Pakt me, de eerste paar hoofdstukken dan, meer als 'Zwerver'.. maar 'k ben nog niet ver gevorderd. De Waarheidsspreker ken ik niet..Oorspronkelijk gepost door nicname
Zwerver heb ik ook gelezen (van der Zwaag niet).
Bijzonder, maar mooi boek 'Zwerver'.
Ken je die andere boeken van haar ook? De Waarheidsspreker en Het zilveren zwaard zijn ook heel mooi.
'De Waarheidsspreker' is heel bijzonder, maar vond ik supermooi! Heel ireeel overigens (Zwerver is dat ook). 'Het zilveren zwaard' vond ik knap geschreven, maar kweet niet meer precies hoe die ging? Over een meisje dat ridder wilde worden ofzo??
Leesze..
Groetjes Nic.