Toch is het lastig, hoe die 190 diesels aan te pakken? Leeftijdsgrens verhogen?Mister schreef:Coalitie die de oldtimerbezitters lekker extra uitknijpt.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Toch is het lastig, hoe die 190 diesels aan te pakken? Leeftijdsgrens verhogen?Mister schreef:Coalitie die de oldtimerbezitters lekker extra uitknijpt.
Dit is met een kanon op een mug schieten. Er zijn veel liefhebbers die een auto hebben die alleen met mooi weer in de zomermaanden de weg op gaat, soms maar 1000 km per jaar. Dat is de grootste groep. En die moet nu lijden onder de importbenzen. Dit plan levert natuurlijk niets extra op. Grootverbruikers dumpen hun auto. De hobbyist betaalt. Sneu.ejvl schreef:Toch is het lastig, hoe die 190 diesels aan te pakken? Leeftijdsgrens verhogen?Mister schreef:Coalitie die de oldtimerbezitters lekker extra uitknijpt.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Moest je zo lang wachten of gewoon een hoog uurtarief?helma schreef:middagje poli....5 euro parkeergeld.
ik had 4 afspraken, dus op zich was ik er ook wel een poos. Maar je baalt wel van 5 euro.Mara schreef:Moest je zo lang wachten of gewoon een hoog uurtarief?helma schreef:middagje poli....5 euro parkeergeld.
Gebruikelijk is tussen 1.20 en 1.60 maar er zijn helaas uitschieters.
Ik vind 5 euro ook nog wel meevallen.DDD schreef:Nou, dan mag je blij zijn dat je niet naar Amsterdam of Utrecht moet. Ik ben wel eens acht euro per uur kwijt geweest!
Dat bevordert wel dat je met de trein gaat, natuurlijk...
't Is een laptop (merk belangrijk? Acer), besturingssysteem: windows vista.ejvl schreef:Computer? Laptop? Tablet? Telefoon? Welk besturingssysteem? ;-)