Zita schreef:Ik baal van mensen die niet goed luisteren.
Oma haalde vorige week de post uit de brievenbus, en daar zat een kaart bij van 'met oprechte deelneming', gericht aan opa. Opa werd gecondoleerd met het overlijden van oma, wat erg zo onverwachts, enzovoorts, plus een hoop opmerkingen over de eeuwige bestemming van oma, die toch voor de nabestaanden wel tot grote troost zou zijn.
De betreffende meelevende mensen hadden een naam èn een adres verkeerd verstaan bij de kerktelefoon.
Voor de zekerheid hadden ze het ook nog even doorgebeld naar deze en gene, dus een oom en tante in een heel andere kerk werden afgelopen zondag ook al gecondoleerd.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Oma haalde vorige week de post uit de brievenbus, en daar zat een kaart bij van 'met oprechte deelneming', gericht aan opa. Opa werd gecondoleerd met het overlijden van oma, wat erg zo onverwachts, enzovoorts, plus een hoop opmerkingen over de eeuwige bestemming van oma, die toch voor de nabestaanden wel tot grote troost zou zijn.
De betreffende meelevende mensen hadden een naam èn een adres verkeerd verstaan bij de kerktelefoon.
Voor de zekerheid hadden ze het ook nog even doorgebeld naar deze en gene, dus een oom en tante in een heel andere kerk werden afgelopen zondag ook al gecondoleerd.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Je bent niet alleen...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Van mijn magere kuiten. Mijn laarzen zakken echt te erg af. Heeft iemand ervaring met het smaller laten maken van laarzen?
Grrrr, waarom houden laarzenfabrikanten alleen maar rekening met hollandse fietskuiten en met lange benen? Het enige wat nog een beetje behoorlijk blijft hangen, zijn stretchlaarzen.
Hier is het ook altijd een gezoek en gezeur van laarzen: brede voet, dikke kuiten..... je kunt nooit normale laarzen krijgen. Dus ik ga altijd voor de zwarte dr. martens.