Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Naar Den Haag. Ik zoek een restaurant in de buurt (er zullen er ongetwijfeld vele zijn, maar misschien weet iemand een goed restaurant daar?)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mc Donalds tegenover het Binnenhof. Of BurgerKing in het centraal station.
refo schreef:Mc Donalds tegenover het Binnenhof. Of BurgerKing in het centraal station.
Zijn de McDonalds en de BurgerKing niet allemaal hetzelfde? Ik bedoel of ik nu in Den Haag of in Rotterdam ben zal dat niet veel uitmaken vermoed ik.
Wat ik eigenlijk zoek is een leuk restaurantje. Ik dacht dat ik Helma en Martha er weleens over gehoord had toen ze een keer Scheveningen aandeden.??
Bedankt in ieder geval voor het meedenken

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ja, we hebben in scheveningen weleens gechineesd. maar dat was niet aanbevolen.
Zelf vind ik het restaurant van V&D ook altijd wel leuk. Daar kan je voor een 10tje eten.
Zelf vind ik het restaurant van V&D ook altijd wel leuk. Daar kan je voor een 10tje eten.
- JolandaOudshoorn
De vaat van gisterenavond... met de hand.
En vanmiddag een bruiloft. Vanavond leren.
En vanmiddag een bruiloft. Vanavond leren.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Het Mauritshuis . Als je daar bent geweest hoef je niet meer te eten. Wat een prachtige collectie schilderijen hebben ze daar . (Je kunt trouwens prima eten in de Bijenkorf)albion schreef:Naar Den Haag. Ik zoek een restaurant in de buurt (er zullen er ongetwijfeld vele zijn, maar misschien weet iemand een goed restaurant daar?)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Als je bij het binnenhof oversteekt richting de stad, heb je daar een plein, waar een goed restaurant zit, ik meen met een soort serre eraan. Je zou het even aan mn broer moeten vragen, die weet wel hoe het heet, en die weet ook wel leuke restaurants daar!huisman schreef:Het Mauritshuis . Als je daar bent geweest hoef je niet meer te eten. Wat een prachtige collectie schilderijen hebben ze daar . (Je kunt trouwens prima eten in de Bijenkorf)albion schreef:Naar Den Haag. Ik zoek een restaurant in de buurt (er zullen er ongetwijfeld vele zijn, maar misschien weet iemand een goed restaurant daar?)
Eet smakelijk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
De boel ombouwen, vanavond een feestje:)
Ga ik zo eerst maar eens om taart ed.
Ga ik zo eerst maar eens om taart ed.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vanavond verlovingsfeestje van onze zoon en zijn vriendin (nu dus zijn verloofde
)

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Vroeger werd volgens mij al veel eerder over verloofde gesproken of kwam een vriendin haast niet 'in beeld'?huisman schreef:Vanavond verlovingsfeestje van onze zoon en zijn vriendin (nu dus zijn verloofde)
Vandaag weer een normale werkdag!
werken en vanavond party 

De discussie over het doel van het huwelijk heb ik op verzoek gesplitst: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 19&t=10537
Lekker thuis aan het werk.
Vanavond op de koffie bij mijn zoon die vandaag zijn katoenen bruiloft viert.
Vanavond op de koffie bij mijn zoon die vandaag zijn katoenen bruiloft viert.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Vanmiddag mijn postwijk doen en vanavond naar de Bosrandclub in Wekerom('s Heerenloo tussen Otterlo en Ede)