aangezien ik in mn eentje eet, besteed ik er maar niet teveel tijd aan.
Ach ja, ze zijn nog te koop...Mara schreef:Aardappels zijn duur he ?
weet je dat ik daar helemaal niet op let.Mara schreef:Aardappels zijn duur he ?
Vind het wel meevallen, grooente is veeeeeeeel duurder, soms tot het absurde toeMara schreef:Aardappels zijn duur he ?
Ik heb me laten vertellen dat het "goedkope" seizoen er weer aankomt!Orchidee schreef:Vind het wel meevallen, grooente is veeeeeeeel duurder, soms tot het absurde toeMara schreef:Aardappels zijn duur he ?
Daarom wisselen we wel eens wat af (ook omdat ze hier niet zo dol op aardappels zijn) regelmatig (zilvervlies) rijst eten is gezonder dan altijd aardappels.Mara schreef:Haal de groente meestal in de groentewinkel, maar de aardappels zijn daar echt niet betalen ! 1.50 per kilo !
In de supermarkt iets voordeliger, maar toch nog duur.
Als je dus elke dag een prakkie wilt eten, loopt dat aardig in de papieren als je bijv 4 kinderen hebt.
Je hebt gelijk, maar ik ben dol op èèèèrpels....in alle denkbare varianten.JolandaOudshoorn schreef:Daarom wisselen we wel eens wat af (ook omdat ze hier niet zo dol op aardappels zijn) regelmatig (zilvervlies) rijst eten is gezonder dan altijd aardappels.Mara schreef:Haal de groente meestal in de groentewinkel, maar de aardappels zijn daar echt niet betalen ! 1.50 per kilo !
In de supermarkt iets voordeliger, maar toch nog duur.
Als je dus elke dag een prakkie wilt eten, loopt dat aardig in de papieren als je bijv 4 kinderen hebt.