http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-a ... ab=supportMarthaMartha schreef:samsung WB550 camera
de beschrijving / handleiding is erg summier, weet iemand waar en hoe en of er iets uitgebreidere versie is? een linkje misschien?
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Leuke kleren gekocht voor de jongens. Mijn ene zoon is een lentetype dus kies ik kleuren die daar bij passen.
Mijn andere zoon is een herfsttype dus kies ik andere kleuren.
Het is eenvoudig en meestal staan die kleuren zo goed in de spiegel dat ze er gelijk voor vallen. Vooral als er ook nog een leuke print op het shirt staat.
Mijn andere zoon is een herfsttype dus kies ik andere kleuren.
Het is eenvoudig en meestal staan die kleuren zo goed in de spiegel dat ze er gelijk voor vallen. Vooral als er ook nog een leuke print op het shirt staat.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
een bos voorheenoverhethoofdgeziene aftrekposten. Twee dagen voor de deadline. 
En verjaardagskadootjes voor broerlief. Ordners en tabbladen.
Je zult maar zo vreselijk a. verwend
b. wenseloos
c. fantasieloos
zijn.
Maar hij krijgt uiteraard ook nog wel wat leuks.

En verjaardagskadootjes voor broerlief. Ordners en tabbladen.

b. wenseloos
c. fantasieloos
zijn.
Welke deadline? Maar overigens, mooi toch.Zita schreef:een bos voorheenoverhethoofdgeziene aftrekposten. Twee dagen voor de deadline.
En verjaardagskadootjes voor broerlief. Ordners en tabbladen.Je zult maar zo vreselijk a. verwend
b. wenseloos
c. fantasieloos
zijn.
En van zo'n preciese broer kun je veel plezier beleven.
geen idee. De boekhouder mailde dat hij aangifte IB 2008 deze maand wil afronden. Ik snap niet helemaal hoe het kan dat het zo laat mag. De winst uit onderneming wist hij pas heel laat, dus misschien lag het daaraan dat ik uitstel heb.jvdg schreef:Welke deadline? Maar overigens, mooi toch.Zita schreef:een bos voorheenoverhethoofdgeziene aftrekposten. Twee dagen voor de deadline.![]()
Vroegah....lag die deadline op 1 juni van het 2e jaar daarna.Zita schreef:geen idee. De boekhouder mailde dat hij aangifte IB 2008 deze maand wil afronden. Ik snap niet helemaal hoe het kan dat het zo laat mag. De winst uit onderneming wist hij pas heel laat, dus misschien lag het daaraan dat ik uitstel heb.jvdg schreef:Welke deadline? Maar overigens, mooi toch.Zita schreef:een bos voorheenoverhethoofdgeziene aftrekposten. Twee dagen voor de deadline.![]()
't Is mss. een truc van hem om jou nou eindelijk die gegevens eens te doen verzamelen.
Een rolmaat, met ingebouwde waterpas en onder klepje post-it blaadjes. Er zit ook nog een pennetje in verwerkt.
Over de post-it blaadjes een klepje met opschrift: bedankt voor de fijne samenwerking.
Over de post-it blaadjes een klepje met opschrift: bedankt voor de fijne samenwerking.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
Tiberius schreef:http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-a ... ab=supportMarthaMartha schreef:samsung WB550 camera
de beschrijving / handleiding is erg summier, weet iemand waar en hoe en of er iets uitgebreidere versie is? een linkje misschien?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Enorm leuke en lieve cadeaus

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Dan komt Helma zeker als 1 van de eersten op de gevoelige plaatMarthaMartha schreef:samsung WB550 camera

Kerkelijk Jaarboek
Gereformeerde Gemeenten in Nederland
2010
Gereformeerde Gemeenten in Nederland
2010
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- MarthaMartha
2 shirtjes, heel mooie, een fel oranje en een hel groene, al had ik ze beslist niet nodig....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
een trampoline!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(voor de kids.....)

(voor de kids.....)

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:een trampoline!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(voor de kids.....)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is heel goed dat je dit er bij zet ........
(ziet in gedachten al Jean op de la trampoline)(voor de kids.....)

Goed voor de lijn hoor Jet!
Wanneer mag ik komen?
Wanneer mag ik komen?