Zo, de Hema leeggeroofd!?Lassie schreef:2 jurken
driewkwarts broek
2 t shirt met korte mouwen
blouse met drie kwarts mouwen
bloesje met korte mouwen
2 t shirts met lange mouwen
sokken
2 witte hempjes
2 korte tuniekjes
vest
2 boekjes om engels te leren
groot puzzelboek (variatie)
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Een 'waterzuiveringsinstallatie', gemaakt van een jampotje en een doormidden geknipte plastic flesje, watten, zand en grind.
Morgen wordt het in gebruik genomen

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
nou daar heb ik alleen de blouse met 3kwarts mouwen, 2 t shirt met lange mouwen, 1 wit hempje en 1 t shirt gekocht.Gijs83 schreef:Zo, de Hema leeggeroofd!?Lassie schreef:2 jurken
driewkwarts broek
bloesje met korte mouwen
sokken
2 witte hempjes
2 korte tuniekjes
vest
De rest bij andere winkels.
Wat grappig.. zelf ingelkaar geknutselt?Ichtus schreef:Een 'waterzuiveringsinstallatie', gemaakt van een jampotje en een doormidden geknipte plastic flesje, watten, zand en grind.
heb je toevallig een foto?
ik heb eeeeeeeeeeeeeeeindelijk de tekst van een liedje gevonden waar ik al jaren naar zoek. Ik had de eerste regel niet helemaal goed in mn hoofd zitten en ik wist niet wie het liedje geschreven had. het gaat om 'Wie wil er ruilen met Miguel'. Wij luisterden dat in groep 7 en 8 altijd tijdens tekenen. Ongetwijfeld hoorden wij de rest van de cd ook, maar dit liedje was blijven hangen (ik had toen ook net een boek gelezen 'voor altijd vogelvrij' over straatkinderen in Rio).
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
In de brugklas lied de lerares Frans een nummer van Les Poppys horen: non, non, rien n'a changé, tout, tout á continué.
Het molodietje maalt nog weleens door m'n hoofd. Beetje jeugdsentiment.
Dat vond ik onlangs op Youtube. Met Engelse ondertiteling. Het was een anti-oorlog-liedje van Franse kinderen. Nooit geweten. Het filmpje vond ik wel aandoenlijk. Was toen pop, maar de manier van presenteren zou bijna op de Wegwijs passen.
Het molodietje maalt nog weleens door m'n hoofd. Beetje jeugdsentiment.
Dat vond ik onlangs op Youtube. Met Engelse ondertiteling. Het was een anti-oorlog-liedje van Franse kinderen. Nooit geweten. Het filmpje vond ik wel aandoenlijk. Was toen pop, maar de manier van presenteren zou bijna op de Wegwijs passen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- Barmhartigheid
Wow, super hé!ber10e schreef:3 uniformen!!!! kben er gwoon een beetje trots op!!

jvdg schreef:Die ondersteuning heb jij niet nodig, voor jou is het een fluitje van een cent.fluitje schreef:
Als het nodig is kan ik voor ondersteuning bij je terecht, Jan?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik gokte maar op een winkel waar ze al deze dingen verkopen, alhoewel boekjes engels bij de Hema...Lassie schreef:nou daar heb ik alleen de blouse met 3kwarts mouwen, 2 t shirt met lange mouwen, 1 wit hempje en 1 t shirt gekocht.Gijs83 schreef:Zo, de Hema leeggeroofd!?Lassie schreef:2 jurken
driewkwarts broek
bloesje met korte mouwen
sokken
2 witte hempjes
2 korte tuniekjes
vest
De rest bij andere winkels.
Had het mij gevraagd, ik heb 'm op een cd staan. Tja, van wie...hmprff schreef:ik heb eeeeeeeeeeeeeeeindelijk de tekst van een liedje gevonden waar ik al jaren naar zoek. Ik had de eerste regel niet helemaal goed in mn hoofd zitten en ik wist niet wie het liedje geschreven had. het gaat om 'Wie wil er ruilen met Miguel'. Wij luisterden dat in groep 7 en 8 altijd tijdens tekenen. Ongetwijfeld hoorden wij de rest van de cd ook, maar dit liedje was blijven hangen (ik had toen ook net een boek gelezen 'voor altijd vogelvrij' over straatkinderen in Rio).

van R van E&R toch?Afgewezen schreef:Had het mij gevraagd, ik heb 'm op een cd staan. Tja, van wie...hmprff schreef:ik heb eeeeeeeeeeeeeeeindelijk de tekst van een liedje gevonden waar ik al jaren naar zoek. Ik had de eerste regel niet helemaal goed in mn hoofd zitten en ik wist niet wie het liedje geschreven had. het gaat om 'Wie wil er ruilen met Miguel'. Wij luisterden dat in groep 7 en 8 altijd tijdens tekenen. Ongetwijfeld hoorden wij de rest van de cd ook, maar dit liedje was blijven hangen (ik had toen ook net een boek gelezen 'voor altijd vogelvrij' over straatkinderen in Rio).
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
leuk dat je m uiteindelijk toch gevonden hebt!hmprff schreef:van R van E&R toch?Afgewezen schreef:Had het mij gevraagd, ik heb 'm op een cd staan. Tja, van wie...hmprff schreef:ik heb eeeeeeeeeeeeeeeindelijk de tekst van een liedje gevonden waar ik al jaren naar zoek. Ik had de eerste regel niet helemaal goed in mn hoofd zitten en ik wist niet wie het liedje geschreven had. het gaat om 'Wie wil er ruilen met Miguel'. Wij luisterden dat in groep 7 en 8 altijd tijdens tekenen. Ongetwijfeld hoorden wij de rest van de cd ook, maar dit liedje was blijven hangen (ik had toen ook net een boek gelezen 'voor altijd vogelvrij' over straatkinderen in Rio).
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja, maar dat wist je toch al?hmprff schreef:van R van E&R toch?Afgewezen schreef:Had het mij gevraagd, ik heb 'm op een cd staan. Tja, van wie...hmprff schreef:ik heb eeeeeeeeeeeeeeeindelijk de tekst van een liedje gevonden waar ik al jaren naar zoek. Ik had de eerste regel niet helemaal goed in mn hoofd zitten en ik wist niet wie het liedje geschreven had. het gaat om 'Wie wil er ruilen met Miguel'. Wij luisterden dat in groep 7 en 8 altijd tijdens tekenen. Ongetwijfeld hoorden wij de rest van de cd ook, maar dit liedje was blijven hangen (ik had toen ook net een boek gelezen 'voor altijd vogelvrij' over straatkinderen in Rio).

Jup, had ik nodig bij een les. De kids vonden het zowaar interessant.Lassie schreef:Wat grappig.. zelf ingelkaar geknutselt?Ichtus schreef:Een 'waterzuiveringsinstallatie', gemaakt van een jampotje en een doormidden geknipte plastic flesje, watten, zand en grind.
heb je toevallig een foto?
En nee, geen foto. Ik vergeet altijd foto's te maken.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Een volle buik.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!