Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Een portemonnee, alleen de inhoud moest ik zelf aanvullen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Van je laatste centen gekocht?fluitje schreef:Een portemonnee, alleen de inhoud moest ik zelf aanvullen.
lijkt er wel op ja.eilander schreef:Van je laatste centen gekocht?fluitje schreef:Een portemonnee, alleen de inhoud moest ik zelf aanvullen.
Maar mijn aanwinsten zijn uitgebreid vandaag: moderatorschap op een forum. Gelijk daar een hele gereedschapskist aan tools erbij.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Sterkte!!fluitje schreef:lijkt er wel op ja.eilander schreef:Van je laatste centen gekocht?fluitje schreef:Een portemonnee, alleen de inhoud moest ik zelf aanvullen.
Maar mijn aanwinsten zijn uitgebreid vandaag: moderatorschap op een forum. Gelijk daar een hele gereedschapskist aan tools erbij.
- JolandaOudshoorn
Kom nog een keertje sprekenfluitje schreef:Een portemonnee, alleen de inhoud moest ik zelf aanvullen.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik heb medelijden met je.fluitje schreef:Maar mijn aanwinsten zijn uitgebreid vandaag: moderatorschap op een forum.

--
Laatst gewijzigd door Kislev op 23 apr 2010, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
iets wat ik ong 1,5-2 jaar terug heb gekregen van Helma, wat in een kast gestaan heeft, wat nu weer in t daglicht staat en water krijgt.. en nu weer in knop is..!
het maakte me blij!
ra ra helma wat was dat ook alweer.
het maakte me blij!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Katharina van Bora
Volgens mij weet ik het...henriët schreef:iets wat ik ong 1,5-2 jaar terug heb gekregen van Helma, wat in een kast gestaan heeft, wat nu weer in t daglicht staat en water krijgt.. en nu weer in knop is..!
het maakte me blij!

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Als het nodig is kan ik voor ondersteuning bij je terecht, Jan?jvdg schreef:Sterkte!!fluitje schreef:
lijkt er wel op ja.
Een orchidee!henriët schreef:iets wat ik ong 1,5-2 jaar terug heb gekregen van Helma, wat in een kast gestaan heeft, wat nu weer in t daglicht staat en water krijgt.. en nu weer in knop is..!
het maakte me blij!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Denk het ookvlinder schreef:Een orchidee!henriët schreef:iets wat ik ong 1,5-2 jaar terug heb gekregen van Helma, wat in een kast gestaan heeft, wat nu weer in t daglicht staat en water krijgt.. en nu weer in knop is..!
het maakte me blij!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Denk het ookvlinder schreef:Een orchidee!henriët schreef:iets wat ik ong 1,5-2 jaar terug heb gekregen van Helma, wat in een kast gestaan heeft, wat nu weer in t daglicht staat en water krijgt.. en nu weer in knop is..!
het maakte me blij!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Die ondersteuning heb jij niet nodig, voor jou is het een fluitje van een cent.fluitje schreef:Als het nodig is kan ik voor ondersteuning bij je terecht, Jan?jvdg schreef:Sterkte!!fluitje schreef:
lijkt er wel op ja.

2 jurken
driewkwarts broek
2 t shirt met korte mouwen
blouse met drie kwarts mouwen
bloesje met korte mouwen
2 t shirts met lange mouwen
sokken
2 witte hempjes
2 korte tuniekjes
vest
2 boekjes om engels te leren