Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Zeker heftig @Jolanda, beterschap!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
@Jolanda
Heel veel sterkte en beterschap met je zoon!
Heel veel sterkte en beterschap met je zoon!
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Dat was even spannend.JolandaOudshoorn schreef:Vandaag uit het ziekenhuis weer thuisgekomen. Gisterenochtend is mijn oudste zoon geopereerd aan zijn blinde darm. Was een vrij acute situatie. Hij ging zaterdagavond wat eerder naar bed omdat hij last had van zijn buik. In de loop van de nacht werd dat steeds heftiger, zodat ik besloten heb om 5.00 naar het ziekenhuis te gaan. Gelukkig is alles goed gegaan tot nu toe en mocht hij dus vanmorgen weer naar huis (wat doen ze dat snel tegenwoordig).
Zelf moet ik ook even bijkomen, wat wordt je brak zeg, van zo'n dagje ziekenhuis.
Had jij ook niet zoiets met je dochtertje, een tijd geleden

Ja, dagje ziekenhuishangen is behoorlijk energievretend, maar fijn dat bij zoiets het tegenwoordig nog maar een dagje is.
Is je zoon er verder weer goed aan, met eetlust en zo?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- JolandaOudshoorn
Je hebt het goed onthouden, Mara. Inderdaad, januari vorig jaar was hetzelfde geval bij mijn dochter.Mara schreef:Dat was even spannend.JolandaOudshoorn schreef:Vandaag uit het ziekenhuis weer thuisgekomen. Gisterenochtend is mijn oudste zoon geopereerd aan zijn blinde darm. Was een vrij acute situatie. Hij ging zaterdagavond wat eerder naar bed omdat hij last had van zijn buik. In de loop van de nacht werd dat steeds heftiger, zodat ik besloten heb om 5.00 naar het ziekenhuis te gaan. Gelukkig is alles goed gegaan tot nu toe en mocht hij dus vanmorgen weer naar huis (wat doen ze dat snel tegenwoordig).
Zelf moet ik ook even bijkomen, wat wordt je brak zeg, van zo'n dagje ziekenhuis.
Had jij ook niet zoiets met je dochtertje, een tijd geleden![]()
Ja, dagje ziekenhuishangen is behoorlijk energievretend, maar fijn dat bij zoiets het tegenwoordig nog maar een dagje is.
Is je zoon er verder weer goed aan, met eetlust en zo?
Met mijn zoon gaat het redelijk. Het is wel pittig dat hij naast zijn groeistoornis ook dit nog eens moet handelen. Maar hij doet het goed.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Dodo
In een 1 april-grap getrapt. Met boter en suiker.
Hem terug in de maling nemen zal niet lukken, maar ik heb wel een plannetje om een ander er in te laten lopen.
En de dader van vanmorgen krijgt het nog wel een keer terug.
Hem terug in de maling nemen zal niet lukken, maar ik heb wel een plannetje om een ander er in te laten lopen.

Dan ben ik wel benieuwdDodo schreef:In een 1 april-grap getrapt. Met boter en suiker.

Ik hoorde op radio Rijnmond wel een leuke, ze vroegen echte Rotterdammers voor een TomTom.
De telefoon stond roodgloeiend.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
;-)Luther schreef:
Het is vandaag een dag met een gouden rand!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Het is vandaag een dag met een gouden rand!

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Dat is het elke dag, maar we zien het niet altijdOrchidee schreef:Het is vandaag een dag met een gouden rand!

(soms ervaar je het extra en dan kan je idd alleen maar dankbaar en verwonderd zijn)
Goed om te delen!
Gian schreef:Orchidee schreef:Het is vandaag een dag met een gouden rand!

We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Huis opruimen, en daarna wachten op de komst van de RST hulp, om 1 uur (13:00 uur dus).
Opruimen moet nu wel eerst, want ik heb mijn huis bijna op z'n kop staan door een samenloop van
velerlei omstandigheden. En ja, dan wil je toch niet hebben dat mrs. RST daar mee te maken krijgt, wel dan?
Opruimen moet nu wel eerst, want ik heb mijn huis bijna op z'n kop staan door een samenloop van
velerlei omstandigheden. En ja, dan wil je toch niet hebben dat mrs. RST daar mee te maken krijgt, wel dan?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Desiree schreef:Gian schreef:Orchidee schreef:Het is vandaag een dag met een gouden rand!

- Dodo
Vanavond een uitzending van 2doc gekeken, via uitzending gemist. Heel aangrijpend, de verhalen van mensen die een dodelijk ongeluk hebben veroorzaakt. Het heet In één klap.
Voor iedereen die wel eens achter het stuur zit, zinnig om te kijken. Een moment van onbedachtzaamheid... De gevolgen zijn enorm, zelfs als het je eigen schuld niet is.
Voor iedereen die wel eens achter het stuur zit, zinnig om te kijken. Een moment van onbedachtzaamheid... De gevolgen zijn enorm, zelfs als het je eigen schuld niet is.