Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Boek (psychologische roman).
Een leuk pakketje wijn (van een wijngaard uit Nijkerk).
Iris bon.
2 potjes met kaarsen erin (voor in de tuin).
2 leuke glazen potjes.
Tijdschrift.
en nog veel meer.
Een leuk pakketje wijn (van een wijngaard uit Nijkerk).
Iris bon.
2 potjes met kaarsen erin (voor in de tuin).
2 leuke glazen potjes.
Tijdschrift.
en nog veel meer.
Beet van een teek...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Zita schreef:lijkt me juist ongezellig, met dat tafeltje tusseninOrchidee schreef:
Een gezellig "hebbedingetje"...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een nieuw aanhangwagentje...
Stoomkoker...
Stoomkoker...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
de uitslag van het intelligentie onderzoek van Jetje....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ben jij dat zelf: 'Jetje'?henriët schreef:de uitslag van het intelligentie onderzoek van Jetje....
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
vogeltje schreef:Ben jij dat zelf: 'Jetje'?henriët schreef:de uitslag van het intelligentie onderzoek van Jetje....

dat is ons dochtertje!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
... dat ik voor 't eerst oudoom ben geworden. De aanwinst is dus een schat van een baby, de status van oudoom bezorgt met het gevoel dat ik oud ben 

~~Soli Deo Gloria~~
Leuk joh, gefeliciteerd!Hendrikus schreef:... dat ik voor 't eerst oudoom ben geworden. De aanwinst is dus een schat van een baby, de status van oudoom bezorgt met het gevoel dat ik oud ben
Joh.. oud zijn of oud voelen is nog wel wat anders hoor.
Wees blij dat je zo oud hebt mogen worden..
Gefeliciteerd! Ik ben al 13 jaar oudtante....Hendrikus schreef:... dat ik voor 't eerst oudoom ben geworden. De aanwinst is dus een schat van een baby, de status van oudoom bezorgt met het gevoel dat ik oud ben
Zeer waarschijnlijk deelname aan een botter-wedstrijd als bemanningslid.
Fluitje gaat morgenavond even terug naar de roots.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
ik kom bijna in de verleiding om te gaan kijken....fluitje schreef:Zeer waarschijnlijk deelname aan een botter-wedstrijd als bemanningslid.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hendrikus schreef:... dat ik voor 't eerst oudoom ben geworden. De aanwinst is dus een schat van een baby, de status van oudoom bezorgt met het gevoel dat ik oud ben
leuk toch?
mijn moeder (56 jaar) is overigens ook al weer 23 jaar oudtante, toen werd ze zelf opnieuw moeder.
http://www.dedarp.nlJolandaOudshoorn schreef:ik kom bijna in de verleiding om te gaan kijken....fluitje schreef:Zeer waarschijnlijk deelname aan een botter-wedstrijd als bemanningslid.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!