De SGP - een open partij

Zeeuw

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Zeeuw »

DDD schreef: Vandaag, 16:03 Mijns inziens is dat de enige aanvaardbare uitleg van de uitdrukking. Het spijt me, maar een andere uitleg vind ik vooralsnog heel naïef.
Ik dacht juist dat je het niet aanvaardbaar vond.
merel

Bericht door merel »

Wim Anker schreef: Vandaag, 15:57
DDD schreef: Vandaag, 15:54 Ik zie niet in hoe je seksuele aantrekkelijkheid op een aanvaardbare manier kunt inzetten in een inhoudelijke discussie.

Ik vind dat altijd onjuist. Natuurlijk nemen mensen liever iets aan van een aantrekkelijke man of vrouw, maar ik vind dat je daar juist zoveel mogelijk bewust van moet zijn en daar zeker geen gebruik van moet maken.
Het bijwoord "sexueel" is een aanname of invulling van "aantrekkingskracht" door @Merel de minister in de schoenen geschoven.
Ik heb alleen de woorden blond charmeoffensief gebruikt. Bewoordingen die de betreffende minister zelf gebruikt heeft. Jij maakt er iets seksueels van.
DDD

Bericht door DDD »

Nee, dat deed ik. En vooralsnog vind ik dat ook de juiste uitleg van deze woorden. Ik ben benieuwd hoe je ze anders wilt uitleggen.
Zeeuw schreef: Vandaag, 16:05
DDD schreef: Vandaag, 16:03 Mijns inziens is dat de enige aanvaardbare uitleg van de uitdrukking. Het spijt me, maar een andere uitleg vind ik vooralsnog heel naïef.
Ik dacht juist dat je het niet aanvaardbaar vond.
Dat heb je uitstekend begrepen. Maar dat staat er los van.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

merel schreef: Vandaag, 07:25
Ik kan het artikel niet lezen, maar de kop duidt al wel veel.
Nee, het draait er ok dat de hoogopgeleiden bepalen wat er in Nederland gebeurt en dat de mening van praktisch geschoolden niet meetelt. En dit in de wetenschap dat de laatste groep de meerderheid van de bevolking vormt.
Terri

Bericht door Terri »

We missen wijze intelligente mensen. Hoog opgeleiden zijn er genoeg, kennis zonder ervaring kan best wel voor brokken zorgen. Je belandt zo gauw in een koker-visie.
Plaats reactie