albion schreef:henriët schreef:ik zojuist een heel leuk nieuwtje hoorde..
een kennis/ vriend van ons gaat trouwen
leuk!
Dat was toch al lang bekend? 9 juni???

albion schreef:henriët schreef:ik zojuist een heel leuk nieuwtje hoorde..
een kennis/ vriend van ons gaat trouwen
leuk!
Dat was toch al lang bekend? 9 juni???
MarthaMartha schreef:... ik uit wilde slapen vandaag?
... ik om 5 uur al wakker was?
... me een beetje onrustig voel?
... ik er toch nog maar even induik?
Ze zou toch niet zenuwachtig zijn?Orchidee schreef:MarthaMartha schreef:... ik uit wilde slapen vandaag?
"Gewoon Bas..."
Mohammed overleed wel op 8 juni 632, maar dat is pas op 18 juni 2010 1378 jaar geleden.Gijs83 schreef:...1378 jaar geleden Mohammed (61/62), Arabier, grondlegger van de islam overleed?
...het 95 jaar geleden gemiddeld 24 graden werd? En de maxima opliepen tot 33 graden?
hoezo, dat vraagt om nadere uitleg?!refo schreef:Mohammed overleed wel op 8 juni 632, maar dat is pas op 18 juni 2010 1378 jaar geleden.Gijs83 schreef:...1378 jaar geleden Mohammed (61/62), Arabier, grondlegger van de islam overleed?
...het 95 jaar geleden gemiddeld 24 graden werd? En de maxima opliepen tot 33 graden?
Hoorde gisterenavond om 10 uur dat m'n moeder ziek is......Tiberius schreef:Ze zou toch niet zenuwachtig zijn?Orchidee schreef:MarthaMartha schreef:... ik uit wilde slapen vandaag?
Ach wat vervelend... ( toch niets ernstigs?)MarthaMartha schreef:Hoorde gisterenavond om 10 uur dat m'n moeder ziek is......Tiberius schreef:Ze zou toch niet zenuwachtig zijn?Orchidee schreef:MarthaMartha schreef:... ik uit wilde slapen vandaag?
Ze hoopt er wel bij te zijn, maar wie komt me nu helpen met mijn jurk en het beginnen van de dag?
Daar kun je dan best een poosje over na moeten denken.
En ik vind het sneu dat ze ziek is
he wat vervelend meiss.. kan me voorstellen dat je dan loopt te piekeren.MarthaMartha schreef:Hoorde gisterenavond om 10 uur dat m'n moeder ziek is......Tiberius schreef:Ze zou toch niet zenuwachtig zijn?Orchidee schreef:MarthaMartha schreef:... ik uit wilde slapen vandaag?
Ze hoopt er wel bij te zijn, maar wie komt me nu helpen met mijn jurk en het beginnen van de dag?
Daar kun je dan best een poosje over na moeten denken.
En ik vind het sneu dat ze ziek is