geintje Jet

Mooi zo, V'daal dus!helma schreef:In veenendaal of Zeeland
geintje Jet
JolandaOudshoorn schreef:Geen 26 maart, dan trouwt er een forumster!!!!!!
Precies.JolandaOudshoorn schreef:JolandaOudshoorn schreef:Geen 26 maart, dan trouwt er een forumster!!!!!!
het lijkt mij niet leuk om op een dag waar een gewaardeerd forummer gaat trouwen een meeting te gaan organiseren met andere forummers. Ook al zal niet iedereen gaan, je gaat wel mensen "dwingen" te kiezen tussen 2 forum-geralteerde bijeenkomsten. Maar goed, als jullie geen andere datum weten dan de 26e om een meeting te organiseren: ik ben er dan in ieder geval nietOrchidee schreef:Is iedereen uitgenodigd voor een bruiloft dan
Er zullen er toch genoeg zijn die niet naar die bewuste bruiloft gaan, of uitgenodigd zijn
Er zullen toch altijd mensen zijn die niet op een bepaalde datum kunnen of willen
ik heb nergens 26 maart gelezen...Lassie schreef:yeps...
als je andere postings ook leest had je het kunnen weten.
Ik ook niethenriët schreef:ik heb nergens 26 maart gelezen...Lassie schreef:yeps...
Ik ook niet. En wat zou het uitmaken?Orchidee schreef:Ik ook niethenriët schreef:ik heb nergens 26 maart gelezen...Lassie schreef:yeps...
Dan zal er wel weer iemand op huwelijksreis zijn.MarthaMartha schreef:Jet, kun je niet op 9 april???