vanmorgen met m'n dochter naar Leusden
ze heeft theorieexamen
vanavond in de luchtballon....7 uur in Barneveld zijn

Veel succes, sterkte en plezier, in die volgorde.helma schreef:Vandaag bérgen was (en waaar het vandaan komt? zaterdag nog gewoon gewassen...)
ze heeft theorieexamen
Je jongste zoon...aritha schreef:helma schreef:Heb je het wel gevierd?aritha schreef:Overdags de verjaardag van Moniek vieren. 9 jaar!
Niet te geloven dat we al weer 9 jaar van haar genieten.
9 jaar geleden...als ik terug denk aan die spannende tijd. ( kerkelijk)
ze kwamen hier vertellen dat het niet doorging in verband met waterpokken......Wie? Gewoon gezellig feestje gevierd hoor. Ik kwam pas halverwege de morgen erachter dan het waterpokken waren en geen allergie.
Laat ze het een weekje uitstellen ofzo!JolandaOudshoorn schreef:de grote schoonmaak op de school is begonnen
Geen waterpokken. Pseudo-allergie van processierups. Dus zeg tegen je kinderen dat ze niet bij ons in de tuin komenhelma schreef:Je jongste zoon...aritha schreef:helma schreef:Heb je het wel gevierd?aritha schreef:Overdags de verjaardag van Moniek vieren. 9 jaar!
Niet te geloven dat we al weer 9 jaar van haar genieten.
9 jaar geleden...als ik terug denk aan die spannende tijd. ( kerkelijk)
ze kwamen hier vertellen dat het niet doorging in verband met waterpokken......Wie? Gewoon gezellig feestje gevierd hoor. Ik kwam pas halverwege de morgen erachter dan het waterpokken waren en geen allergie.
het kadootje komt nog wel dan
weet je zeker dat het waterpokken zijn?
hier hebben ze krentenbaard....
Hoe was het?helma schreef:Vandaag bérgen was (en waaar het vandaan komt? zaterdag nog gewoon gewassen...)
ze heeft theorieexamen
ja, ik heb nog gebeld, kreeg niemand.... **hij zal toch niet neergestort zijn?**Gijs83 schreef:Hoe was het?helma schreef:Vandaag bérgen was (en waaar het vandaan komt? zaterdag nog gewoon gewassen...)
ze heeft theorieexamen