Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
- Wilma van den Berg
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Een heleboel literatuur! 

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
jvdg schreef:1 Timóthëus 4:8fluitje schreef:Het is niet direct een aanwinst van mij maar ik ben er toch trots op:
De zilveren medaille van mijn dochter en haar plaatsing bij de districtfinales turnen in Beverwijk.
Want de lichamelijke oefening is tot weinig nut, maar de godzaligheid is tot alle dingen nut, hebbende de belofte des tegenwoordigen en des toekomenden levens.
Weinig nut, maar toch: nut.
Hoever moet je gaan om zaken goed te praten ...
- Johann Gottfried Walther
Boekje over de grote, invloedrijke hoogleraar en vriend van Dr. H.F. Kohlbrugge, Prof. Dr. Johannes Wichelhaus (1819 - 1858)
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- MarthaMartha
Ander schreef:Nee, gestegen! 't Was gezellig! Volgende keer wellicht wat langer, want volgens mij is het na mijn vertrek heel interessant geworden!JolandaOudshoorn schreef:Ander schreef:Een heel ander beeld van bepaalde forummers dan ik voorheen had.
Daardoor ga je sommige dingen beter begrijpen.en zijn we in achting gedaald.... of gestegen!
overigens, ik vond het heel leuk dat je langskwam!!!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
stapeltje cadeau-bonnen, gekregen voor het houden van een presentatie.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
dat is altijd leuk!!fluitje schreef:stapeltje cadeau-bonnen, gekregen voor het houden van een presentatie.
Twee boeken:
Het bekende Calvijn-boek (jaja, bij een abonnement op Protestants Nederland), en
"Het wonder van de 19e eeuw" van A. Algra.
Het bekende Calvijn-boek (jaja, bij een abonnement op Protestants Nederland), en
"Het wonder van de 19e eeuw" van A. Algra.
Cartrek 600.. navigatiesysteem.. nu bij de blokker voor 89,95
Werkt dat een beetje in die Zafira?BJD schreef:Cartrek 600.. navigatiesysteem.. nu bij de blokker voor 89,95
Of heb je ook zo'n last van die warmtewerende voorruit (die alle GPS-signalen tegenhoudt)?
- JolandaOudshoorn
MM.... gaaaaan!BJD schreef:Cartrek 600.. navigatiesysteem.. nu bij de blokker voor 89,95
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik ga er vanuit van wel.. Die Zafira krijg ik namelijk aanstaande vrijdag.. we zullen het zien..Tiberius schreef:Werkt dat een beetje in die Zafira?BJD schreef:Cartrek 600.. navigatiesysteem.. nu bij de blokker voor 89,95
Of heb je ook zo'n last van die warmtewerende voorruit (die alle GPS-signalen tegenhoudt)?
Is het een bekend probleem dan? Niets over gelezen op internet..
Is dat zo? Meer mensen die dat probleem hebben? Ik overweeg ook de aanschaf van een navigatiesysteem, maar als het niet werkt is het natuurlijk jammer geld...Tiberius schreef:Werkt dat een beetje in die Zafira?BJD schreef:Cartrek 600.. navigatiesysteem.. nu bij de blokker voor 89,95
~~Soli Deo Gloria~~
Het is zeker een bekend probleem. Niet alleen bij Zafira's (zelfs niet bij alle), maar bij auto's met warmtewerende voorruit. Van dat getinte glas, zeg maar.BJD schreef:Ik ga er vanuit van wel.. Die Zafira krijg ik namelijk aanstaande vrijdag.. we zullen het zien..Tiberius schreef:Werkt dat een beetje in die Zafira?BJD schreef:Cartrek 600.. navigatiesysteem.. nu bij de blokker voor 89,95
Je kan het probleem oplossen met een externe antenne; het liefst via bluetooth, dan zit je niet altijd te tobben met fragiele connectortjes. Maar dan moet je navigatiesysteem daar wel geschikt voor zijn.Hendrikus schreef:Is dat zo? Meer mensen die dat probleem hebben? Ik overweeg ook de aanschaf van een navigatiesysteem, maar als het niet werkt is het natuurlijk jammer geld...Tiberius schreef:Werkt dat een beetje in die Zafira?BJD schreef:Cartrek 600.. navigatiesysteem.. nu bij de blokker voor 89,95
Hij zou volgens de beschrijving niet in de woning doen maar bij mij wel.. zelfs ook achter het getinte keukenraam.Tiberius schreef:Het is zeker een bekend probleem. Niet alleen bij Zafira's (zelfs niet bij alle), maar bij auto's met warmtewerende voorruit. Van dat getinte glas, zeg maar.BJD schreef:Ik ga er vanuit van wel.. Die Zafira krijg ik namelijk aanstaande vrijdag.. we zullen het zien..Tiberius schreef:Werkt dat een beetje in die Zafira?BJD schreef:Cartrek 600.. navigatiesysteem.. nu bij de blokker voor 89,95