Wat doen we vandaag? [3]

helma

Re: Wat doen we vandaag? [3]

Bericht door helma »

MarthaMartha schreef:
helma schreef:leuk een dag met mijn man op stap naar Amsterdam :) :) :) :) :) :) :) :love :love :love :love
Heerlijk, hoe was het???
het was érrug leuk
we moesten twee wastafels ophalen die we gekocht hadden via Marktplaats dus dan kun je er beter maar een hele trip van maken
als je er dan toch ben...

o.a naar de albert cuyp geweest voor het eerst, wat je daar niet ziet!! (of wél ziet...)

heerlijk ergens aan het water ons brood gegeten :)

's avonds kentucky kipjes gehaald voor de thuisblijvers :)
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

Gijs83 schreef:
helma schreef:leuk een dag met mijn man op stap naar Amsterdam :) :) :) :) :) :) :) :love :love :love :love
Tsjonge jonge die goddeloze stad nog wel! Onze dominee had het er zondag ook al over. Er zul vast ook nog wel goede plekjes in de stad zijn!
jazeker, die plekjes zijn er in Amsterdam, luister maar eens naar deze uitzending : http://www.eo.nl/programma/andriesradio ... de=9088522

God werkt ook vandaag nog, óók in onze goddeloze hoofdstad.....
Lourens

Bericht door Lourens »

helma schreef:o.a naar de albert cuyp geweest voor het eerst, wat je daar niet ziet!! (of wél ziet...)
Dat is bij ons traditie, ieder jaar tijdens de vakantie. Ik vind het een geweldige markt om over te lopen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
helma

Bericht door helma »

vandaag een neef na 27 jaar mogen ontmoeten; deze keer als broeder!
Tot mijn 13e ongeveer elke zomervakantie met em opgetrokken

in de puberteit voor de wereld gekozen; vorig jaar door de Heere stilgezet en een radicale omkeer in zijn leven meegemaakt.
vandaag kwam hij op bezoek. Ontroerend! Bemoedigend!

De Heere werkt. Zijn getrouwheid is van eeuwigheid. Van geslacht tot geslacht.
Josephus

Bericht door Josephus »

Gijs83 schreef:
Tsjonge jonge die goddeloze stad nog wel! Onze dominee had het er zondag ook al over. Er zul vast ook nog wel goede plekjes in de stad zijn!
Dat zal een rasechte Feyenoord-supporter je vast niet nazeggen... :D
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
jvdg

Bericht door jvdg »

helma schreef:De Heere werkt. Zijn getrouwheid is van eeuwigheid. Van geslacht tot geslacht.
Ja, vast en zeker!

We mogen in waarheid daarop zeggen: Amen, ja amen!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Gabrielle schreef:
Gijs83 schreef: Tsjonge jonge die goddeloze stad nog wel! Onze dominee had het er zondag ook al over. Er zul vast ook nog wel goede plekjes in de stad zijn!
Neem nou bijvoorbeeld dit project dat momenteel loopt:
http://www.dewindroos.net/vakantie_jeugd_week.html
Daar zijn dan toch maar weer jongeren bezig die een week van hun vakantie opofferen om Amsterdamse kindertjes met het evangelie in aanraking te brengen.
Laten we daar maar blij mee zijn, in plaats van laatdunkend te doen over zo'n goddeloze stad - en ondertussen veilig in het besloten refobolwerk te blijven zitten.
~~Soli Deo Gloria~~
jvdg

Bericht door jvdg »

Hendrikus schreef:
Gabrielle schreef:
Gijs83 schreef: Tsjonge jonge die goddeloze stad nog wel! Onze dominee had het er zondag ook al over. Er zul vast ook nog wel goede plekjes in de stad zijn!
Neem nou bijvoorbeeld dit project dat momenteel loopt:
http://www.dewindroos.net/vakantie_jeugd_week.html
Daar zijn dan toch maar weer jongeren bezig die een week van hun vakantie opofferen om Amsterdamse kindertjes met het evangelie in aanraking te brengen.
Laten we daar maar blij mee zijn, in plaats van laatdunkend te doen over zo'n goddeloze stad - en ondertussen veilig in het besloten refobolwerk te blijven zitten.
Dat ben ik helemaal met je eens, daar kan (o.a.) Rijssen een voorbeeld aan nemen.......
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Nou niet teveel....
Vanmiddag Mattmark rondlopen met de dochter van mijn vriendin.
Vriendin en man zijn er samen een dagje op uit.

Gisteren dik 7 uur gewandeld, 1000 meter geklommen en dat ook weer naar beneden....
Deze keer maar 5 blaren :jongle. t Is er elke keer 1 minder :)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lapressa

Bericht door Lapressa »

vanmiddag moet er gewerkt gaan worden. Zit er over te denken om zo nog even wat banen te gaan trekken in het zwembad.
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanmorgen weer naar de fysiotherapeut geweest die heeft me even goed gemasseerd en de gebruikelijke oefeningen gedaan in de oefenruimte. Verder vanmorgen gewerkt voor het re-integratiebureau en vanmiddag mijn postwijk.
Lassie

Bericht door Lassie »

vanochtend gewerkt, vanmiddag boodschappen doen, vanavond naar verjaardag
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Gijs83 schreef:Vanmorgen weer naar de fysiotherapeut geweest die heeft me even goed gemasseerd en de gebruikelijke oefeningen gedaan in de oefenruimte.
Fysiotherapie zou leuk zijn, als ze er niet altijd van die belachelijke oefeningen bij verzonnen. :?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Afgewezen schreef:
Gijs83 schreef:Vanmorgen weer naar de fysiotherapeut geweest die heeft me even goed gemasseerd en de gebruikelijke oefeningen gedaan in de oefenruimte.
Fysiotherapie zou leuk zijn, als ze er niet altijd van die belachelijke oefeningen bij verzonnen. :?
afgewezen <> afgepeigerd ? :sweat
~~Soli Deo Gloria~~
Gian

Bericht door Gian »

Hendrikus schreef:
Afgewezen schreef:
afgewezen <> afgepeigerd ? :sweat
:fouet :mdr
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gesloten