Lassie schreef:aan de trouwdag en vooral de trouwdienst...

Lassie schreef:aan de trouwdag en vooral de trouwdienst...
en ik....Bert Mulder schreef:Dat moet ik zeker in gedachten houden...jvdg schreef:
Zet Heere, een wacht voor mijne lippen.........
Ik lekker ook nietMarthaMartha schreef:waar ik aan denk op dit moment?
zeg ik lekker niet .....
MarthaMartha schreef:waar ik aan denk op dit moment?
zeg ik lekker niet .....
We zijn toch wel benieuwd nu?MarthaMartha schreef:waar ik aan denk op dit moment?
zeg ik lekker niet .....
Dan komt gelijk de vraag: wat is bij jou de definitie van 'geduld'? En als 2e in welk tijdbestek valt 'even'?MarthaMartha schreef:![]()
Nog éven geduld...........
Uhm.............Auto schreef:Dan komt gelijk de vraag: wat is bij jou de definitie van 'geduld'? En als 2e in welk tijdbestek valt 'even'?MarthaMartha schreef:![]()
Nog éven geduld...........
Dus je gaat deze week nog over naar jullie nieuwe huishenriët schreef:aan dat ik begin van de week heel erg zat te denken hoe het allemaal moest goed komen,
jean moet bijna alles alleen doen, maar ondanks zusje die met ook klushuis, komt mn pa al 2 avonden helpen, is mn ma geweest om te helpen ( die er eigenlijk nu geen tijd voor heeft) komt mn broer morgenavond, die al werk in t voren gedaan heeft om morgenavond te komen helpen..
ik kan morgen de hele bovenverdieping verhuizen:) misschien dat het toch nog lukt deze week..
maandag krijgen de nieuwe bewoners de sleutel van ons huis nl.... dus hoop dat ik het nog kan schoonkrijgengelukkig hield ik het altijd bij
![]()
tjonge, ik voel me echt wel iets minder denkerig.. over hoe het goed moet komen..
judith schreef:Lassie schreef:aan de trouwdag en vooral de trouwdienst...
!!!!Lassie schreef:judith schreef:Lassie schreef:aan de trouwdag en vooral de trouwdienst...
![]()