Ik winkel duidelijk doelbewust.
Anders had ik zo'n Knorr of Honig pakje al wel eens gezien...
(Zit dat gezonde van Lelie daar dan ook bij?)
Bedankt hoor!
Meestal zijn die pakjes-maaltijden redelijk goedkoop. In de aanbieding heb je zo'n pakje vaak voor 50 cent.Ma Vis schreef:O:
Ik winkel duidelijk doelbewust.
Anders had ik zo'n Knorr of Honig pakje al wel eens gezien...
(Zit dat gezonde van Lelie daar dan ook bij?)
Dank u dank u...Hendrikus schreef:OK, 't zij je van harte gegund (dat houtje, het medelijden, whatever)Daphne schreef:Dat staat een ieder vrij om te doen :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
maar nee...... hoeft niet![]()
tjonge, 3333
Ennnnnnnn wat hebbie gegeten??????Daphne schreef:Dank u dank u...Hendrikus schreef:OK, 't zij je van harte gegund (dat houtje, het medelijden, whatever)Daphne schreef:Dat staat een ieder vrij om te doen :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
tjonge, 3333: maargoed... toch maar gegeten
![]()
:
:
: nou dan zou k maar ophouden met posten Hendrikus :shock:
Nou komt ie: Draadjesvlees & witlof + komkommer + aarbeitoetjeMariavt schreef:Ennnnnnnn wat hebbie gegeten??????Daphne schreef:Dank u dank u...Hendrikus schreef:OK, 't zij je van harte gegund (dat houtje, het medelijden, whatever)Daphne schreef:Dat staat een ieder vrij om te doen :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
tjonge, 3333: maargoed... toch maar gegeten
![]()
:
:
: nou dan zou k maar ophouden met posten Hendrikus :shock:
mét slagroom???????Daphne schreef:+ aarbeitoetje
Voor slagroom moet je tegenwoordig bij Ma Vis zijn volgens mij.Rens schreef:mét slagroom???????Daphne schreef:+ aarbeitoetje
Nou, Memento, jij staat vast regelmatig in de keuken :!: Maar dat bedoelde ik inderdaad. Om het wat zoeter (dus nog kindvriendelijker te maken) doe ik er ook nog wel eens ananas door.memento schreef:Meestal zijn die pakjes-maaltijden redelijk goedkoop. In de aanbieding heb je zo'n pakje vaak voor 50 cent.
Chili concarne kan je zo gezond maken als je zelf wilt. Paprika's, uien, tomaten, prei, wortels, en nog veel meer soorten groenten kan je er door gooien (handig als je nog wat over hebt van een dag er voor).