Nee, ik werk niet in de staalindustrie :mrgreen: Iemand anders heeft het via u2u al geraden.jvdg schreef:Nederland->Engeland->India?J.C. Philpot schreef:Nieuwste aanwinst: 8100 collega's en 70.000 klanten erbij i.v.m. het feit dat we overgenomen zijn
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??
- J.C. Philpot
*schopt* jvdg heeft nu een zere kont?jvdg schreef:........eem lijdend forumlid!Lassie schreef:met kiespijn wakker worden
een afspraak bij de tandarts
een foto van m'n gebit/kaak
een doosje ibuprufen
een flesje spoelwater
een afspraak bij de kaakchirurg
een zere smoel.
We leven allemaal met je mee.
Gedeelde smart is halve smart. AU :mrgreen:
gedeelde smart is halve smart.
En je laat ons in het ongewisse ?J.C. Philpot schreef:Nee, ik werk niet in de staalindustrie :mrgreen: Iemand anders heeft het via u2u al geraden.jvdg schreef:Nederland->Engeland->India?J.C. Philpot schreef:Nieuwste aanwinst: 8100 collega's en 70.000 klanten erbij i.v.m. het feit dat we overgenomen zijn
'k wist het ook niet maar toen ik gister op de RD-beurs/economie-pagina in een artikel "overname" en het "8100" zag staan moest ik natuuurlijk direct hier aan denken.... Nou ja en met de verder signalen uit het artikel lijkt dat wel te kloppen.geledu schreef:En je laat ons in het ongewisse ?J.C. Philpot schreef:Nee, ik werk niet in de staalindustrie :mrgreen: Iemand anders heeft het via u2u al geraden.jvdg schreef:Nederland->Engeland->India?J.C. Philpot schreef:Nieuwste aanwinst: 8100 collega's en 70.000 klanten erbij i.v.m. het feit dat we overgenomen zijn
http://www.refdag.nl/artikel/1290036/