@ ddd ik heb hetzelfde verwijt ook vaker gehad, ook op dit forum. Ik vermoed dat dit inherent is aan ons beroep

Is dat echt diep christelijk?DDD schreef:Misschien is dat wel zo.
Ik doe altijd mijn best mij zo helder en scherp mogelijk uit te drukken, om ieder mogelijk misverstand te voorkomen. En dat is niet altijd voor iedereen prettig.
Nou goed. Iedereen mag er zijn zoals hij is, is mijn moderne maar ook diepchristelijke overtuiging. Dus ik wind mij er verder niet over op.
Inderdaad iets voor een nieuw draadje. Volgens mij vergeet je Genesis 3.DDD schreef:Zeker. Ieder mens is immers naar Gods beeld geschapen. Een parel in Gods hand, zegt de dichter. Maar dat is een apart draadje waard.
zijn jullie dominees?merel schreef:Jammer Roos en Marion! Ik las graag jullue bijdrage
@ ddd ik heb hetzelfde verwijt ook vaker gehad, ook op dit forum. Ik vermoed dat dit inherent is aan ons beroep
Dan zit je bij de politie volgens mij. de ME?DDD schreef:
Ik doe altijd mijn best mij zo helder en scherp mogelijk uit te drukken, om ieder mogelijk misverstand te voorkomen. En dat is niet altijd voor iedereen prettig.
deze quoteDDD schreef:
merel schreef:Ik vermoed dat dit inherent is aan ons beroep
DDD schreef:Ik doe altijd mijn best mij zo helder en scherp mogelijk uit te drukken, om ieder mogelijk misverstand te voorkomen.
Brbndr schreef:Zijn jullie dominees?
DDD schreef:Nee.
Dit is toch hilarisch?Brbndr schreef:Dan zit je bij de politie volgens mij. de ME?
Het was niet serieus bedoeld. Je heb zulke momenten op een vrijdag middag hé.Wandelende schreef:merel schreef:Ik vermoed dat dit inherent is aan ons beroepDDD schreef:Ik doe altijd mijn best mij zo helder en scherp mogelijk uit te drukken, om ieder mogelijk misverstand te voorkomen.Brbndr schreef:Zijn jullie dominees?DDD schreef:Nee.Dit is toch hilarisch?Brbndr schreef:Dan zit je bij de politie volgens mij. de ME?![]()
Dit zijn voor mij de zilveren momenten op RF.