Oranje boven....

Marnix

Bericht door Marnix »

Petrus schreef:
Marnix schreef:Oh sorry ik zie dat we inmiddels weer on-topic zijn. Mooi. Prive zal binnenkort wel met een artikel komen over een huwelijkscrisis tussen Maxima en Alexander, nav de voetbalwedstrijd. :D
Het zal er zeker vurig Argentijns aan toe gaan als Maxi boos wordt als Nederland onverhoopt zou winnen.....want het hemd is nu eenmaal nader dan de rok, hé Maxi.............

Ze zal er iig zeer zeker met een héél dubbel gevoel zitten: toekomstig Nederlands Koningin maar met een vurig Argentijns hart!! Of ze nu wel of niet van voetbal houdt doet niet eens ter zake.........het is het nationale team van haar geboorteland dat speelt, ongeacht de tak van sport.

Arme Maxi..............
Kan je beter samen naar de Winterspelen gaan he... daar doen tenminste geen argentijnen aan mee. Maar ik denk dat het wel meevalt voor Maxima (die voor Oranje is maar ook voor Argentinie). Beiden ploegen zijn al naar de tweede ronde, dat scheelt sowieso. Ze kunnen elkaar ook pas in de finale tegenkomen, scheelt ook. Als Argentinie wint is Maxima blij, wint Oranje, dan zijn beiden blij en een gelijkspel is ook prima :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Unionist

Bericht door Unionist »

Op de website van de EO staat een interview met Oranjespeler en christen Kew Jaliens.

http://www.eo.nl/portals/mags/article.j ... rift.Visie
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Hummel

Bericht door Hummel »

Unionist schreef:Op de website van de EO staat een interview met Oranjespeler en christen Kew Jaliens.

http://www.eo.nl/portals/mags/article.j ... rift.Visie
Ja, daar kregen we gisteren bij onze examentoets godsdienst een vraag over... 3 redenen waarom voor/tegen...
Het zal wel de bedoeling geweest zijn dat we tegen waren (tegen bidden voor WK).
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Je zou toch bijna denken dat de evolutionisten niet helemaal bezijden de waarheid zitten als je deze blije doelman van Ghana bekijkt.....
Afbeelding
Unionist

Bericht door Unionist »

Afbeelding
Petrus

Bericht door Petrus »

Miscanthus schreef:Je zou toch bijna denken dat de evolutionisten niet helemaal bezijden de waarheid zitten als je deze blije doelman van Ghana bekijkt.....
Afbeelding
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Marnix

Bericht door Marnix »

Hm, dit topic kunnen we met koninginnedag 2007 weer verder gebruiken :P
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Unionist

Bericht door Unionist »

Ho ho, Wimbledon...
Marnix

Bericht door Marnix »

Oh ja inderdaad. Go Michaëlla!
limosa

Bericht door limosa »

loop ik een rondje vanmiddag na de boterhammen valt me op dat al het oranje uit de winkels is verdwenen, de hagelslag, de vlaaien, de stropdassen, noem maar op, blijkt dat ze verloren hebben gisteren

dit topic kan dus wel op slot . . .
Gesloten