1. Ik vlieg nooit naar MadeiraDDD schreef: ↑Vandaag, 10:38 Het is mooi dat je het begrijpt, en prima dat je vindt dat jongeren prima zonder energieslurpende airco kunnen. Voor de juiste beeldvorming:
Eén retourvlucht naar Madeira staat qua milieubelasting gelijk aan 4.000 tot 6.000 uur airco-gebruik, en dan gaat het nog om een gemiddelde airco.
Dus wat mij betreft, schrijf je zelf veel onzin.
2. Er zitten zo’n 200 passagiers in deze vlucht die zeg 5000 uur airco gebruik zou kosten. Dat heb je vast uitgezocht en daar twijfel ik dus niet aan. Per passagier is dat dus 5000 : 200 = 25 uur airco gebruik.. Dat is nog geen week airco gebruik.
Maar dat vliegen niet duurzaam is klopt. Maar dat geldt voor airco ook. Verder ben ik helemaal geen voorstander van zoveel mogelijk vliegen. Wel zo veilig en efficiënt mogelijk. Om deze twee zaken te verbeteren verdien ik mijn geld mee met veel vreugde.