Fotografie
Wauw Rick! Waar is dit?! Is dit de plek waar Boesboes is geweest of...?Oorspronkelijk gepost door marsm104
Oké, maar graag weer to the point: Fotografie
Ik ben gisteren met een kameraad wezen fotograferen.
Hier alvast een resultaatje:
(bewerkt)
[img]foto[/img]
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Nee, niet waar Bush is geweest. Dit is de Canadese begraafplaats op de HolterbergOorspronkelijk gepost door DaphneWauw Rick! Waar is dit?! Is dit de plek waar Boesboes is geweest of...?Oorspronkelijk gepost door marsm104
Oké, maar graag weer to the point: Fotografie
Ik ben gisteren met een kameraad wezen fotograferen.
Hier alvast een resultaatje:
(bewerkt)
![]()
Hier voorlopig de laatste foto

Met vriendelijke groet, Rick Marsman
de feauteau van Rick nog verder geshopt . . .

ik heb de foto gecropt omdat ik het pad aan onderkant uit de foto wilde laten lopen, iets van de lucht af om de foto vierkant te maken, de foto een beetje (0,2º ) naar rechts gedraaid omdat volgens mij de horizon een beetje scheef stond, de lucht wat donkerder gemaakt want die vond ik (vooral midden-links boven) veel te licht en een zwart randje erom om de sfeer die in de foto zit wat te versterken
[Aangepast op 2/7/05 door limosa]

ik heb de foto gecropt omdat ik het pad aan onderkant uit de foto wilde laten lopen, iets van de lucht af om de foto vierkant te maken, de foto een beetje (0,2º ) naar rechts gedraaid omdat volgens mij de horizon een beetje scheef stond, de lucht wat donkerder gemaakt want die vond ik (vooral midden-links boven) veel te licht en een zwart randje erom om de sfeer die in de foto zit wat te versterken
[Aangepast op 2/7/05 door limosa]
Hier de kleurenversie. Ik heb er voor gekozen om de lucht mooi blauw te laten zijn, en daarna de huisjes nog wat lichter proberen te maken. En dan het geheel zwart wit te maken, om het wat 'grimmiger' te laten lijken. Maar het komt er op neer dat ik nog wel het een en ander kan leren op het gebied van fotobewerking. En even wachten op mooi groen gras 

[Aangepast op 2/7/05 door marsm104]

[Aangepast op 2/7/05 door marsm104]
Met vriendelijke groet, Rick Marsman