Nee Jelle, maar dat eiland heb ik wel gezien vanuit de lucht.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Zanzibar?
En trouwens, we vlogen hier ongeveer op 11 kilometer hoogte en dan zouden we het hele eiland gezien moeten hebben.
Bovenste: Egypte of Libie.Oorspronkelijk gepost door MatthijsNee Jelle, maar dat eiland heb ik wel gezien vanuit de lucht.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Zanzibar?
En trouwens, we vlogen hier ongeveer op 11 kilometer hoogte en dan zouden we het hele eiland gezien moeten hebben.
De grens tussen Overijssel en Gelderland heeft aan de noordzijde Overijssel en aan de zuidzijde Gelderland. Als dat plaatje is geschoten iets ten zuiden van de grens, zal het dus wel in Gelderland zijn, nietwaar?Oorspronkelijk gepost door zwartwit's Hertogenbosch?Oorspronkelijk gepost door HendrikusEen weinig zuidelijk van de grens tussen die beidenOorspronkelijk gepost door Matthijs
Is het in Overijssel of in Gelderland?
![]()
![]()
Tjaaa, dan moet ik ook maar beter lezen, nietwaar?Oorspronkelijk gepost door HendrikusDe grens tussen Overijssel en Gelderland heeft aan de noordzijde Overijssel en aan de zuidzijde Gelderland. Als dat plaatje is geschoten iets ten zuiden van de grens, zal het dus wel in Gelderland zijn, nietwaar?Oorspronkelijk gepost door zwartwit's Hertogenbosch?Oorspronkelijk gepost door HendrikusEen weinig zuidelijk van de grens tussen die beidenOorspronkelijk gepost door Matthijs
Is het in Overijssel of in Gelderland?
![]()
![]()
Waarom zo'n rondreis als het eerste station al goed is? :oOorspronkelijk gepost door Matthijs
Zeg dan gelijk Gelderland joh!
Wij denken gelijk aan een hele moeilijke aanwijzing, sterker nog, dat je ons in de maling neemt.
Nou goed, ik ga voor Zutphen (!) en als dat 'm niet is, dan ga ik voor Arnhem en als Arnhem het niet is, dan ga ik voor Deventer en als dat 'm niet is dan ga ik voor Apeldoorn.
[Aangepast op 26/5/05 door Matthijs]