Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
nog 'n stapeltje boeken (verjaardag)
-Richard Baxter; geestelijke depressiviteit (gister gelijk gelezen)
-Reflecties voor moeders; een moment van rust
-Ds J Westerink; Het drievoudig ambt van Christus
- Sheila Wray Gregoire; De chaos de baas. Harmonie in gezin en huishouden
- Ds W Chr Hovius: De Maan bij nacht (5 meditaties over de maan)
Vrolijk als een held (5 meditaities over de zon)
Lichtende sterren (5 meditaties over de sterren)
-Gerard den Hertog; mensen van de weg
-Ds A A Egas; De brief aan de Kolossensen
- J C Ryle; De weg tot het heil
-Richard Baxter; geestelijke depressiviteit (gister gelijk gelezen)
-Reflecties voor moeders; een moment van rust
-Ds J Westerink; Het drievoudig ambt van Christus
- Sheila Wray Gregoire; De chaos de baas. Harmonie in gezin en huishouden
- Ds W Chr Hovius: De Maan bij nacht (5 meditaties over de maan)
Vrolijk als een held (5 meditaities over de zon)
Lichtende sterren (5 meditaties over de sterren)
-Gerard den Hertog; mensen van de weg
-Ds A A Egas; De brief aan de Kolossensen
- J C Ryle; De weg tot het heil
Een bos rode rozen
Een glazen pot met snoep
Een boeket
Een tinnen bak met bloemen
Een glazen pot met snoep
Een boeket
Een tinnen bak met bloemen
nog 'n verjaardagskadootje: Ds P den Butter; De lamp bleef branden
Nekpijn
Dacht vrijdag dat het na 1 dagje wel over zou zijn

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Dat is heel akelig
Je kan amper autorijden zeker ?
Ik heb zo'n speciaal compres, ooit bij de de trekpleister gekocht, een soort kruisband, letterlijk, met gel erin. paar minuutjes in de magnetron, op je rug, nek en schouders leggen, eerst ff insmeren met VSM spiroflor ! heeerrrlijk.
Beterschap en sterkte joh

Je kan amper autorijden zeker ?
Ik heb zo'n speciaal compres, ooit bij de de trekpleister gekocht, een soort kruisband, letterlijk, met gel erin. paar minuutjes in de magnetron, op je rug, nek en schouders leggen, eerst ff insmeren met VSM spiroflor ! heeerrrlijk.
Beterschap en sterkte joh

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
he bah, vervelend!Ichtus schreef:Nekpijn![]()
sterkte!
( niet te lang in de kou gaan staan

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
2 gratis kaartjes voor een avond Boston Symphony Orchestra met werken van Tchaikovsky, Scriabin en Stravinsky. Het was een indrukwekkende avond.
Eigenlijk zijn de kaartjes zo'n 70 dollar, maar een of andere filantroop was zo vriendelijk om er voor te zorgen dat mensen onder de 40 kaartjes voor 20 dollar kunnen kopen. Toen ik de kaartjes wilde gaan kopen raakte ik aan de praat met de verkoper en die vond het blijkbaar bijzonder een Nederlandse gast te hebben, en gaf me gratis kaartjes.
Eigenlijk zijn de kaartjes zo'n 70 dollar, maar een of andere filantroop was zo vriendelijk om er voor te zorgen dat mensen onder de 40 kaartjes voor 20 dollar kunnen kopen. Toen ik de kaartjes wilde gaan kopen raakte ik aan de praat met de verkoper en die vond het blijkbaar bijzonder een Nederlandse gast te hebben, en gaf me gratis kaartjes.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
een bord in de tuin..............

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik heb wel eens gehoord dat in Nederland de laatste plaatsen van concerten voor een prikkie of zelfs niets aan studenten gegeven worden. Er moeten dan wel plaatsen over zijn.parsifal schreef:2 gratis kaartjes voor een avond Boston Symphony Orchestra met werken van Tchaikovsky, Scriabin en Stravinsky. Het was een indrukwekkende avond.
Succes. Ik hoop dat hij er snel een sticker overheen geplakt wordt!henriët schreef:een bord in de tuin..............
![]()
![]()
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Klopt. Vijf euro, geloof ik. Ik baal nog steeds dat ik er niet wat uitgebreider gebruik van heb gemaakt.refo schreef:Ik heb wel eens gehoord dat in Nederland de laatste plaatsen van concerten voor een prikkie of zelfs niets aan studenten gegeven worden. Er moeten dan wel plaatsen over zijn.parsifal schreef:2 gratis kaartjes voor een avond Boston Symphony Orchestra met werken van Tchaikovsky, Scriabin en Stravinsky. Het was een indrukwekkende avond.
Je moet vlak voor aanvang wel erheen en dan afwachten of er nog plaats is.
Er is een kans dat je voor niets komt, want je kunt die plaatsen (dacht ik) niet boeken.
Er is een kans dat je voor niets komt, want je kunt die plaatsen (dacht ik) niet boeken.
Ga je je huis dan weer verkopen? Of is het een ander bord?henriët schreef:een bord in de tuin..............
![]()
![]()
In een ander topic zie ik dat je op de makelaar wachtte....
Naar mijn gevoel ben je net verhuisd. Heb je ook al een ander huis? En blijf je in dezelfde plaats wonen?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik ookvlinder schreef:Succes. Ik hoop dat hij er snel een sticker overheen geplakt wordt!henriët schreef:een bord in de tuin..............
![]()
![]()

- JolandaOudshoorn
Inmiddels is er flink aan het thema gesleuteld en het een en ander aangepast.JolandaOudshoorn schreef:Thema map van de VBW
Mocht iemand daar interesse in hebben, stuur maar een pb. Het is jammer als je ook tegen tegen bezwaren aan loopt en alles zelf moet aanpassen, terwijl er aangepaste versies zijn.
Ik weet, mijn Verlosser leeft