Mooie stoelIchtus schreef:Een lamme hand, je moet er toch wat voor over hebben om een bloem te haken...

Mooie stoelIchtus schreef:Een lamme hand, je moet er toch wat voor over hebben om een bloem te haken...
zo, en dat vertel je ons nu pas....Gijs83 schreef:Een paar bruine 'zondagse' schoenen(gisteren overigens al).
zo, en dat vertel je ons nu pas....Gijs83 schreef:Een paar bruine 'zondagse' schoenen(gisteren overigens al).
Meen je dat nu , dat je echt nog "zondagse" schoenen kooptGijs83 schreef:Een paar bruine 'zondagse' schoenen(gisteren overigens al).
tuurlijk.. ;-) dat hoort zo.Orchidee schreef:Meen je dat nu , dat je echt nog "zondagse" schoenen kooptGijs83 schreef:Een paar bruine 'zondagse' schoenen(gisteren overigens al).
Lassie schreef:tuurlijk.. ;-) dat hoort zo.Orchidee schreef:Meen je dat nu , dat je echt nog "zondagse" schoenen kooptGijs83 schreef:Een paar bruine 'zondagse' schoenen(gisteren overigens al).![]()
zondagse ondergoed
zondagse sokken
zondagse...
Toch juich ik het toe dat juist op zondag goede en nette kleding wordt gedragen.Orchidee schreef:Lassie schreef:tuurlijk.. ;-) dat hoort zo.Orchidee schreef:Meen je dat nu , dat je echt nog "zondagse" schoenen kooptGijs83 schreef:Een paar bruine 'zondagse' schoenen(gisteren overigens al).![]()
zondagse ondergoed
zondagse sokken
zondagse...
Nou dan mag je tegenwoordig wel heel goed bij kas zitten, als je voor het hele gezin "echte zondagse kleding" gaat kopen![]()
Het is toch jammer om bepaalde kleding (juist heel dure) alleen op zondag te dragen...
Klopt maar kleed me elke netjes.jvdg schreef:
Toch juich ik het toe dat juist op zondag goede en nette kleding wordt gedragen.
't Is al vaker gesteld, bij een bezoek aan een hoogwaardigheidsbekleder of de koningin, trek je toch ook geen oud kloffie aan.
Wie beweert dat ik in een oud kloffie naar de kerk gajvdg schreef:
Toch juich ik het toe dat juist op zondag goede en nette kleding wordt gedragen.
't Is al vaker gesteld, bij een bezoek aan een hoogwaardigheidsbekleder of de koningin, trek je toch ook geen oud kloffie aan.
Nu ken ik vanuit mijn werk de protocollen van de Koningin vrij goed. Zij vindt het idd niet fijn als jij in je gewone kloffie op de koffie komt. Ik vind persoonlijk dat zondagse kleding laat zien aan de wereld dat je de zondag anders doormaakt dan een gewone dag. Waarom moeten wij steeds meer kameleongdrag vertonen (Gij geheel anders) ook in onze kleding op de opstandingsdag van Christus?Marnix schreef:Hier net zo. Ik heb geen speciale zondagse kleding, probeer er altijd een beetje netjes bij te lopen maar ik koop er geen speciale kleding voor.
En als ik bij de koningin op bezoek zou gaan zou ik informeren of ik me gewoon normaal mag kleden en als dat zou mogen, zou ik inderdaad in mijn gewone kloffie komen. Zou ze dat erg vinden? Of misschien juist wel fijn
Inderdaad...we moeten altijd te herkennen zijn als "gij geheel anders"...maar dan wel van zondag t/m zaterdag, en niet alleen 's zondags...huisman schreef:
Nu ken ik vanuit mijn werk de protocollen van de Koningin vrij goed. Zij vindt het idd niet fijn als jij in je gewone kloffie op de koffie komt. Ik vind persoonlijk dat zondagse kleding laat zien aan de wereld dat je de zondag anders doormaakt dan een gewone dag. Waarom moeten wij steeds meer kameleongdrag vertonen (Gij geheel anders) ook in onze kleding op de opstandingsdag van Christus?