Welke muziek beluister je nu? [5]
Re: Welke muziek beluister je nu? [5]
ik heb doorgaans classicfm aanstaan..........................tót er een gillende keukenmeid langskomt. dan zet ik de radio subiet effe uit. dat gegil....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
o, is dat klassiek?Letstalk schreef:Ik luister vrijwel altijd klassieke muziek. Op dit moment een cd van Martin Mans(orgel)en Noortje van Middelkoop(panfluit).
~~Soli Deo Gloria~~
In ieder geval geen Heavy MetalHendrikus schreef:o, is dat klassiek?Letstalk schreef:Ik luister vrijwel altijd klassieke muziek. Op dit moment een cd van Martin Mans(orgel)en Noortje van Middelkoop(panfluit).

© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-DIA- schreef:In ieder geval geen Heavy MetalHendrikus schreef:o, is dat klassiek?Letstalk schreef:Ik luister vrijwel altijd klassieke muziek. Op dit moment een cd van Martin Mans(orgel)en Noortje van Middelkoop(panfluit).

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:-DIA- schreef:In ieder geval geen Heavy MetalHendrikus schreef: o, is dat klassiek?Hendrikus schreef:

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Rotonde weer....Hendrikus schreef:o, is dat klassiek?Letstalk schreef:Ik luister vrijwel altijd klassieke muziek. Op dit moment een cd van Martin Mans(orgel)en Noortje van Middelkoop(panfluit).
Nee, het is niet klassiek, maar leg je er nou eens een keer bij neer dat talloze mensen deze MM-stijl waarderen, er ontroerd door kunnen worden, vanwege een grote mate van herkenning.
Een perfecte fuga van een onbekende musicus zoals bijv. ene J.S. Bach, zal velen van die muziekluisteraars meer onberoerd laten dan een gevoelige improvisatie door MM.
Niks rotonde, daar ging het helemaal niet om. Lees nou eens:jvdg schreef:Rotonde weer....Hendrikus schreef:o, is dat klassiek?Letstalk schreef:Ik luister vrijwel altijd klassieke muziek. Op dit moment een cd van Martin Mans(orgel)en Noortje van Middelkoop(panfluit).
Nee, het is niet klassiek, maar leg je er nou eens een keer bij neer dat talloze mensen deze MM-stijl waarderen, er ontroerd door kunnen worden, vanwege een grote mate van herkenning.
Een perfecte fuga van een onbekende musicus zoals bijv. ene J.S. Bach, zal velen van die muziekluisteraars meer onberoerd laten dan een gevoelige improvisatie door MM.
Tenzij Letstalk bedoelde: Ik luister vrijwel altijd klassieke muziek, maar nu even niet.Letstalk schreef:Ik luister vrijwel altijd klassieke muziek. Op dit moment een cd van Martin Mans(orgel)en Noortje van Middelkoop(panfluit).
Dat kan natuurlijk ook nog. Maar dat moet Letstalk dan zelf maar even uitleggen

~~Soli Deo Gloria~~
Letstalk zal bedoeld hebben dat muziek gebaseerd op Godsdienstige liederen als klassiek te kwalificeren valt.Hendrikus schreef: Tenzij Letstalk bedoelde: Ik luister vrijwel altijd klassieke muziek, maar nu even niet.
En als je daarover doordenkt kan ik daar nog een eind in meegaan ook.
Bach deed het op zijn manier, MM op zijn manier.
ik ga maar s even nederland zingt bekijken..
af en toe s wat anders....
af en toe s wat anders....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Let him speak for himself, zeggen ze aan de overkant.jvdg schreef:Letstalk zal bedoeld hebben dat muziek gebaseerd op Godsdienstige liederen als klassiek te kwalificeren valt.Hendrikus schreef: Tenzij Letstalk bedoelde: Ik luister vrijwel altijd klassieke muziek, maar nu even niet.
Vreemde lociga, by the way. Misschien eens de definitie van klassieke muziek opzoeken, Jan?
~~Soli Deo Gloria~~
Laat ons de rustdag wijden................. radio 5 met ds.de Jong
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Uit Nieuw-vennep?fluitje schreef:Laat ons de rustdag wijden................. radio 5 met ds.de Jong
inderdaad, vanuit de grote kerk uit LisseBJD schreef:Uit Nieuw-vennep?fluitje schreef:Laat ons de rustdag wijden................. radio 5 met ds.de Jong

Jij bent in mijn ogen de echte deskundige, wellicht kan ik de definitieomschrijving het best aan jou overlaten.Hendrikus schreef: Misschien eens de definitie van klassieke muziek opzoeken, Jan?
Kunnen wij daar weer lekker op schieten.......

nog 2 maanden Nieuw-Vennep en dan BunschotenBJD schreef:Uit Nieuw-vennep?fluitje schreef:Laat ons de rustdag wijden................. radio 5 met ds.de Jong
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!