vertalen.nu levert over het algemeen kwalitatief betere vertalingen dan google translate-DIA- schreef: ↑09 okt 2024, 12:20Nog dank voor de reactie, maar Google translate gebruik ik altijd al voor vertalen uit het Hindi, Javaans, Haïtiaans creools, Bretons of Engels enz. enz... Je moet dan wel even de basiskennis van die talen hebben, want zo leert de praktijk, er wordt niet altijd correct vertaalt... Tja, bij Engels haal je de fouten er wel makkelijker uit dan bij bv, het Hindi... daarvoor ontbreekt me de basiskennis van die taal...![]()
![]()
Vraag (pc en internet)
Re: Vraag (pc en internet)
Welk leuke activiteit Dia! Veel plezier en hoop dat het lukt.
Als het alleen gaat om kop en staart knippen kan dat ook heel makkelijk op je telefoon.
Ik ben nog aan het kijken. Heb een en ander doorgelezen, en hoop dat het dan een keer gaat lukken. Het is natuurlijk geen hoofdzaak. Maar het is wel mooi als ik de kop en de staart weg kan knippen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
iemand een tip om Youtube video om te zetten naar MP4?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-
Ik zou gewoon even googlen: Van youtube naar MP4. Ik hoop wel dat je een goede virusscanner hebt, er is veel kaf tussen het koren.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
-
dat heb ik allang gedaan, kom ik niet verder mee
Welk doel heb je ermee? Want youtube heeft natuurlijk niet voor niets zelf geen knopje meegeleverd om dit te doen...
- Niet meer zo actief -
Bard zegt dit:
Is het mogelijk om een video van youtube om te zetten naar mp4?
Ja, het is zeker mogelijk om een YouTube-video om te zetten naar het MP4-formaat. MP4 is een veelgebruikt videoformaat dat door de meeste apparaten ondersteund wordt, waardoor het een handige keuze is voor het opslaan en delen van video's.
Hier zijn een paar manieren om dit te doen:
Online converters:
Voordelen: Snel, gratis en vaak zonder software-installatie.
Nadelen: Kunnen soms beperkingen hebben qua bestandsgrootte of kwaliteit.
Voorbeelden:
Zamzar: Een van de meest bekende online converters.
Online-convert.com: Een andere populaire optie.
Hoe het werkt:
Ga naar de website van de converter.
Plak de URL van de YouTube-video in het daarvoor bestemde veld.
Selecteer MP4 als uitvoerformaat.
Start de conversie en download het geconverteerde bestand.
Software:
Voordelen: Meestal meer opties voor het aanpassen van de video en vaak geschikt voor batch-conversies.
Nadelen: Vereist meestal een installatie en kan soms duurder zijn.
Voorbeelden:
Wondershare Filmora: Een professionele videobewerkingssoftware met een conversiefunctie.
Any Video Converter: Een gratis tool met veel ondersteunde formaten.
Browser-extensies:
Voordelen: Geïntegreerd in je browser voor gemakkelijk gebruik.
Nadelen: Kunnen soms minder stabiel zijn dan andere opties.
Belangrijk om te weten:
Copyright: Het downloaden van auteursrechtelijk beschermde video's zonder toestemming is illegaal. Gebruik deze tools alleen voor persoonlijk gebruik en voor video's waarvoor je de rechten hebt.
Kwaliteit: De kwaliteit van het geconverteerde bestand kan variëren afhankelijk van de oorspronkelijke videokwaliteit en de instellingen die je gebruikt.
Snelheid: De conversietijd kan afhankelijk zijn van de lengte van de video en de snelheid van je internetverbinding.
Welke methode je kiest, hangt af van jouw persoonlijke voorkeur en behoeften. Als je een snelle en eenvoudige oplossing zoekt, is een online converter een goede optie. Als je meer controle wilt hebben over het conversieproces en andere bewerkingen wilt uitvoeren, is software misschien een betere keuze.
Wil je meer informatie over een specifieke methode of heb je andere vragen? Stel ze gerust!
Is het mogelijk om een video van youtube om te zetten naar mp4?
Ja, het is zeker mogelijk om een YouTube-video om te zetten naar het MP4-formaat. MP4 is een veelgebruikt videoformaat dat door de meeste apparaten ondersteund wordt, waardoor het een handige keuze is voor het opslaan en delen van video's.
Hier zijn een paar manieren om dit te doen:
Online converters:
Voordelen: Snel, gratis en vaak zonder software-installatie.
Nadelen: Kunnen soms beperkingen hebben qua bestandsgrootte of kwaliteit.
Voorbeelden:
Zamzar: Een van de meest bekende online converters.
Online-convert.com: Een andere populaire optie.
Hoe het werkt:
Ga naar de website van de converter.
Plak de URL van de YouTube-video in het daarvoor bestemde veld.
Selecteer MP4 als uitvoerformaat.
Start de conversie en download het geconverteerde bestand.
Software:
Voordelen: Meestal meer opties voor het aanpassen van de video en vaak geschikt voor batch-conversies.
Nadelen: Vereist meestal een installatie en kan soms duurder zijn.
Voorbeelden:
Wondershare Filmora: Een professionele videobewerkingssoftware met een conversiefunctie.
Any Video Converter: Een gratis tool met veel ondersteunde formaten.
Browser-extensies:
Voordelen: Geïntegreerd in je browser voor gemakkelijk gebruik.
Nadelen: Kunnen soms minder stabiel zijn dan andere opties.
Belangrijk om te weten:
Copyright: Het downloaden van auteursrechtelijk beschermde video's zonder toestemming is illegaal. Gebruik deze tools alleen voor persoonlijk gebruik en voor video's waarvoor je de rechten hebt.
Kwaliteit: De kwaliteit van het geconverteerde bestand kan variëren afhankelijk van de oorspronkelijke videokwaliteit en de instellingen die je gebruikt.
Snelheid: De conversietijd kan afhankelijk zijn van de lengte van de video en de snelheid van je internetverbinding.
Welke methode je kiest, hangt af van jouw persoonlijke voorkeur en behoeften. Als je een snelle en eenvoudige oplossing zoekt, is een online converter een goede optie. Als je meer controle wilt hebben over het conversieproces en andere bewerkingen wilt uitvoeren, is software misschien een betere keuze.
Wil je meer informatie over een specifieke methode of heb je andere vragen? Stel ze gerust!
- Niet meer zo actief -
-
uitzending van een dienst, die ik wil hebben voor prive archief Wim, toestemming van de betreffende kerkenraad.
Wel jammer dat chatgpt nog geen goede online converter heeft genoemd Mannetje
Wel jammer dat chatgpt nog geen goede online converter heeft genoemd Mannetje
Is het niet mogelijk om de opname te krijgen via degene die hem op YouTube heeft gezet?
- Niet meer zo actief -
Wat ik net schreef, kwam van Bard.
ChatGPT geeft dit als antwoord:
Er zijn verschillende online converters die je kunt gebruiken om YouTube-video's naar MP4 om te zetten, vooral als je toestemming hebt van de eigenaar. Hier zijn enkele populaire opties:
YTMP3 - Eenvoudig te gebruiken en ondersteunt zowel audio- als videoformaten.
4K Video Downloader - Een software die je kunt downloaden en waarmee je video's in hoge kwaliteit kunt opslaan.
ClipConverter - Laat je video's downloaden en converteren in verschillende formaten.
Zorg er altijd voor dat je de richtlijnen en gebruiksvoorwaarden van de betreffende service volgt!
ChatGPT geeft dit als antwoord:
Er zijn verschillende online converters die je kunt gebruiken om YouTube-video's naar MP4 om te zetten, vooral als je toestemming hebt van de eigenaar. Hier zijn enkele populaire opties:
YTMP3 - Eenvoudig te gebruiken en ondersteunt zowel audio- als videoformaten.
4K Video Downloader - Een software die je kunt downloaden en waarmee je video's in hoge kwaliteit kunt opslaan.
ClipConverter - Laat je video's downloaden en converteren in verschillende formaten.
Zorg er altijd voor dat je de richtlijnen en gebruiksvoorwaarden van de betreffende service volgt!
- Niet meer zo actief -
Ik zou iets als yt-dlp gebruiken: https://github.com/yt-dlp/yt-dlp Bij de releases rechts kun versies vinden voor windows/linux/macos. NB, dit programma heeft geen grafische gebruikersinterface, maar verwacht input op de command-line.
-
Het is gelukt.
Hartelijk dank allen
Hartelijk dank allen