Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Schuimgel
tandenborstel
blikje energiedrank
tandenborstel
blikje energiedrank
Nieuwe voorjaars/zomerkleding voor m'n oudste dochter...
Heel zere voeten...

Heel zere voeten...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een afspraak bij de dokter, eens kijken wat voor lekkere pilletjes ie heeft voor de hooikoorts 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
In aardbei, vanille of chocola?Ichtus schreef:Een afspraak bij de dokter, eens kijken wat voor lekkere pilletjes ie heeft voor de hooikoorts
Als ik mag kiezen...... dan gewoon allemaal. Voor de afwisseling. Anders is de smaak er zo af en ben ik ze binnen de kortste keren zat. Zou een beetje jammer zijnAuto schreef:In aardbei, vanille of chocola?Ichtus schreef:Een afspraak bij de dokter, eens kijken wat voor lekkere pilletjes ie heeft voor de hooikoorts

Tsss, hij heeft ze niet eens met een smaakie. Dan maar met kleurtje > blauw.Auto schreef:In aardbei, vanille of chocola?Ichtus schreef:Een afspraak bij de dokter, eens kijken wat voor lekkere pilletjes ie heeft voor de hooikoorts
Oja, en nu kan ik ook weer horen dat het lente is. M'n oren doen het weer. Wat een goeie assistent heeft die dokter

Een zere rug. 's-Nachts op verschillende zijden gaan liggen totdat het zeer begint te doen. Gelukkig wel behoorlijk goed geslapen. Vrijdagavond op slecht stoeltje(plastic) gezeten. Nu op bureaustoel doet ook weer zeer. Zou het toch door de nieuwe postfiets komen???
beste Gijs, is "een zere rug" een aanwinst?Gijs83 schreef:Een zere rug. 's-Nachts op verschillende zijden gaan liggen totdat het zeer begint te doen. Gelukkig wel behoorlijk goed geslapen. Vrijdagavond op slecht stoeltje(plastic) gezeten. Nu op bureaustoel doet ook weer zeer. Zou het toch door de nieuwe postfiets komen???
Als zere rug zijnde wel, maar dat het mij persoonlijk winst opleverd dat niet helaas....Auto schreef:beste Gijs, is "een zere rug" een aanwinst?Gijs83 schreef:Een zere rug. 's-Nachts op verschillende zijden gaan liggen totdat het zeer begint te doen. Gelukkig wel behoorlijk goed geslapen. Vrijdagavond op slecht stoeltje(plastic) gezeten. Nu op bureaustoel doet ook weer zeer. Zou het toch door de nieuwe postfiets komen???
Allemaal lieve smsjes

ontiegelijk smerige ramen..... Ze hebben hier vanochtend in de stenen (onder de kozijnen, waar de vensterbanken komen) gevreest. Wat een troep. Vrijdag of zaterdag ga ik de ramen wel lappen.
Dat is echt vreeselijk ja.Lassie schreef:ontiegelijk smerige ramen..... Ze hebben hier vanochtend in de stenen (onder de kozijnen, waar de vensterbanken komen) gevreest. Wat een troep. Vrijdag of zaterdag ga ik de ramen wel lappen.
Een rammelende maag
Een schoon balkon en schone ramen! En natuurlijk een voldaan gevoel.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.