ik ben helemaal onder de indruk van mm's klimpartij... maar wat een pracht land
ik me afvraag of ze ook gaat leren tennissen

ze is allerlei sporten aan t leren.. dus tennissen zal ook nog wel komen...albion schreef:ik heb vandaag hyves een beetje bekeken en kwam hele leuke plaatjes tegen
ik ben helemaal onder de indruk van mm's klimpartij... maar wat een pracht land
ik me afvraag of ze ook gaat leren tennissenof kan je dat al??
helma schreef:Bérgen was
refo schreef:Hebben jullie nou lastige vrouwen of lijkt dat maar zo?Democritus schreef:Inderdaad een vorm van interactieve traumaverwerking.fluitje schreef:Dat is een hele goede Demo.Democritus schreef:Dus MM geef duidelijke hints misschien dat ik ze dan opvang... maar garantie tot de deur.
Gaan ze naar de kapper, 0,5 centimeter eraf en dan verwachten ze dat wij het meteen opmerken als je na een lange dag thuiskomt.
Wel goed om deze punten eens als mannen onderling te bespreken., of 5 minuten dan en dan over iets anders.
MarthaMartha schreef:refo schreef:Hebben jullie nou lastige vrouwen of lijkt dat maar zo?Democritus schreef:
Inderdaad een vorm van interactieve traumaverwerking.
Hebben jullie nou lastige vrouwen of lijkt dat maar zo?[/quote]Democritus schreef:
Inderdaad een vorm van interactieve traumaverwerking.
Mss. een indiscrete vraag, maar waarom ben je ooit lid geworden?Afgewezen schreef:Ik heb vandaag mijn lidmaatschap bij de EO opgezegd.
Maar zoals de EO was, daar was ik ook niet zo gelukkig mee.Gian schreef:Nou jvdg, vooral jij moet weten dat EO niet is wat het was.