Wist je dat ik een schrille tegenstelling proef tussen je avatar en deze Lofzang?Bert Mulder schreef:Ik jullie allen een gezegende zondag wens.
Looft den HEERE
1 HALLELUJAH . 1Looft God 2in aZijn heiligdom; looft Hem 3in het uitspansel Zijner sterkte.
2 Looft Hem vanwege 4Zijn mogendheden; looft Hem 5naar de menigvuldigheid Zijner grootheid.
3 Looft Hem met geklank der bazuin; looft Hem met de luit en met de harp.
4 Looft Hem met de trommel en 6fluit; looft Hem met snarenspel en 7orgel.
5 Looft Hem met 8helklinkende cimbalen; looft Hem met cimbalen van vreugdegeluid.
6 9Alles wat adem heeft, love den HEERE. Hallelujah.
Wist je dat . . . [10]
Re: Wist je dat . . . [10]
- Bert Mulder
- Contacteer:
Je weet wat je an me hebt, Jan.jvdg schreef:Wist je dat ik een schrille tegenstelling proef tussen je avatar en deze Lofzang?Bert Mulder schreef:Ik jullie allen een gezegende zondag wens.
Looft den HEERE
1 HALLELUJAH . 1Looft God 2in aZijn heiligdom; looft Hem 3in het uitspansel Zijner sterkte.
2 Looft Hem vanwege 4Zijn mogendheden; looft Hem 5naar de menigvuldigheid Zijner grootheid.
5 Looft Hem met 8helklinkende cimbalen; looft Hem met cimbalen van vreugdegeluid.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ja, Gijs, helaas...Bert Mulder schreef:Je weet wat je an me hebt, Jan.jvdg schreef:Wist je dat ik een schrille tegenstelling proef tussen je avatar en deze Lofzang?Bert Mulder schreef:Ik jullie allen een gezegende zondag wens.
Looft den HEERE
dat wordt dan een sigaar uit eigen doosBert Mulder schreef:1 dezer dagen...
zal de welkom mat opgerold worden
zoals leuter verbannen is...
zullen ze ook de handen aan mij slaan...
en hij was zo'n goeie kameraad...
![]()

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
Moeilijk is dat he?! Het went nooit....Lassie schreef:...ik vandaag hoorde dat een client van mij naar huis komt om te sterven
...ze niet lang meer te leven heeft
Ik werkte vrijdag weer na een paar dagen ziek te zijn geweest, en hoorde dat vier cliënten van mij zijn overleden. Twee die ik in het recent verleden mocht begeleiden, twee waar ik nog steeds kwam. Vier mensen die ik kende, vier mensen die op mijn weg kwamen, vier mensen die zich moesten verantwoorden voor God..... en dan voelt het alsof je zelf ook weer even verantwoording moet afleggen over wie je was voor hen......
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
.. ik met het lezen van een bepaalde topic de humor er wel van inzag??? 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
......ik benieuwd ben wélke topic dat dan was?albion schreef:.. ik met het lezen van een bepaalde topic de humor er wel van inzag???
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
tja......Rens schreef:......ik benieuwd ben wélke topic dat dan was?albion schreef:.. ik met het lezen van een bepaalde topic de humor er wel van inzag???

- Oude-Waarheid
Ach jammer had ook wel eens willen lachen!!albion schreef:tja......Rens schreef:......ik benieuwd ben wélke topic dat dan was?albion schreef:.. ik met het lezen van een bepaalde topic de humor er wel van inzag???
kom op Albion, niet flauw doen.....kom op met de geit.....!!!Oude-Waarheid schreef:Ach jammer had ook wel eens willen lachen!!albion schreef:tja......Rens schreef:......ik benieuwd ben wélke topic dat dan was?albion schreef:.. ik met het lezen van een bepaalde topic de humor er wel van inzag???
Moderatorbericht:
't Zal niet gaan....sorryRens schreef:
kom op Albion, niet flauw doen.....kom op met de geit.....!!!
Wow dat is ook heftig.MarthaMartha schreef:Moeilijk is dat he?! Het went nooit....Lassie schreef:...ik vandaag hoorde dat een client van mij naar huis komt om te sterven
...ze niet lang meer te leven heeft
Ik werkte vrijdag weer na een paar dagen ziek te zijn geweest, en hoorde dat vier cliënten van mij zijn overleden. Twee die ik in het recent verleden mocht begeleiden, twee waar ik nog steeds kwam. Vier mensen die ik kende, vier mensen die op mijn weg kwamen, vier mensen die zich moesten verantwoorden voor God..... en dan voelt het alsof je zelf ook weer even verantwoording moet afleggen over wie je was voor hen......
Ja wat je zegt over die verantwoording. Dat is ook iets wat elke keer weer naar voren komt. Maar ook moet ik denken aan de mensen die achter blijven (partner).
Ik heb afgelopen nacht over die client gedroomd.
- ik net een heeeeeleboel booschappen moest halen
- we vanavond een huis vol visite hebben
- ik er eigenlijk helemaal geen puf voor heb
- maar ja, mijn kleine meisje is toch 19 geworden
- we er maar even tegenaan gaan vandaag
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
ja joh, kleine meisjes worden grote boodschappenfluitje schreef:- ik net een heeeeeleboel booschappen moest halen

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
Fijne avond!fluitje schreef:- ik net een heeeeeleboel booschappen moest halen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!