zoo erg leuk ja!judith schreef:Hihi, zou het daar aan liggen??MarthaMartha schreef:ja, jullie waren wegjudith schreef:Wauw, wat is het hier stil.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ZIjn we zoo erg?

zoo erg leuk ja!judith schreef:Hihi, zou het daar aan liggen??MarthaMartha schreef:ja, jullie waren wegjudith schreef:Wauw, wat is het hier stil.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ZIjn we zoo erg?
wat is er MMMarthaMartha schreef:oh oh
de pubers beginnen weer te headbangen.......hmprff schreef:wat is er MMMarthaMartha schreef:oh oh
![]()
![]()
tsja, dat hoort nou eenmaal bij onze leeftijdMarthaMartha schreef:de pubers beginnen weer te headbangen.......hmprff schreef:wat is er MMMarthaMartha schreef:oh oh
![]()
![]()
lachuhmprff schreef:tsja, dat hoort nou eenmaal bij onze leeftijdMarthaMartha schreef:de pubers beginnen weer te headbangen.......hmprff schreef:
wat is er MM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot wanneer reken jij mensen bij pubers???MarthaMartha schreef:lachuhmprff schreef:tsja, dat hoort nou eenmaal bij onze leeftijdMarthaMartha schreef: de pubers beginnen weer te headbangen.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar pas op voor hoofdpijn!!!
ps... jij was toch geen puber meer????
huh... vast wel...Hilde schreef:Soms vraag ik me af..... Tot hoe lang ben je puber?!
Enne.... Kan je puber en moeder tegelijk zijn?!![]()
Nou kijk....... jij had het over "het hoort bij onze leeftijd".hmprff schreef:tot wanneer reken jij mensen bij pubers???MarthaMartha schreef:lachuhmprff schreef: tsja, dat hoort nou eenmaal bij onze leeftijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe kom je er dan bij dat ik geen puber meer benMarthaMartha schreef:Nou kijk....... jij had het over "het hoort bij onze leeftijd".hmprff schreef:tot wanneer reken jij mensen bij pubers???MarthaMartha schreef: lachu
de leeftijd van een puber? Mmmm.... 12 tot 18 ofzo?
Kijk, dat volwassenen zich als pubers gedragen is natuurlijk wat anders
hoe kom je er dan bij dat ik geen puber meer benhmprff schreef:Nou kijk....... jij had het over "het hoort bij onze leeftijd".MarthaMartha schreef:[quote="hmprff
tot wanneer reken jij mensen bij pubers???
de leeftijd van een puber? Mmmm.... 12 tot 18 ofzo?
Kijk, dat volwassenen zich als pubers gedragen is natuurlijk wat anders