barbecueën, gebarbecued.
Anders staat er ook: Ge-bar-be-kwed.

Anders raakt iedereen in de war met de de zender: BBC.....Marnix schreef:Neen! Veel mensen schrijven het met een Q (BBQ) maar het horot toch echt met een c.
barbecueën, gebarbecued.
Anders staat er ook: Ge-bar-be-kwed.(qued spreek je uit als kwed)
Daar werkte ik toch ook voor? :roll:vlinder schreef:Anders raakt iedereen in de war met de de zender: BBC.....Marnix schreef:Neen! Veel mensen schrijven het met een Q (BBQ) maar het horot toch echt met een c.
barbecueën, gebarbecued.
Anders staat er ook: Ge-bar-be-kwed.(qued spreek je uit als kwed)
Dat hopen onze kinderen ook!edele strijdster schreef: Ik hoop 1 ding, en dat is dat het géén bruine bonen zijn!
het worden dusssssssssssss:....................... Broodjes Hamburger.......(waren in de reclame.......de hamburgers dus!) én we zijn er allebei gék op........ :!: :!:Rens schreef:het zal naar alle waarschijnlijkheid macaroni worden............
Heel makkelijk, gewoon een zakje van Honig of Knorr (iets van 75 cent), daarop staat precies hoe je t moet bereiden en wat je voorderest nodig heb (bruine bonen, water, uien en tomatenpuree).Ma Vis schreef:O; heb je daar een recept van?
Ik heb geen idee hoe je dat maakt.
Maar het bestaat blijkbaar o.a. uit rijst en bruine bonen?
Mijn broer die regelmatig met ons mee-eet heeft dit op het verlanglijstje staan...
Geen idee wat ik ermee moet: