Daar LUISTER je toch naar????wim schreef:Yehudi Menuhin
Welk boek ben jij nu aan het lezen?
-
-
-
Nee, geschreven door Robert Magidoff. Maar Yehudi heeft er wel aan meegewerkt (gesprekken, aanreiken van bronnen).uitgeworpen schreef:Hihi! Leuk. Heeft ie het zelf geschreven?Petrus schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:wim schreef:Sommige dingen moet je hier heel expliciet melden, merk ik.
Ik lees een boek met de titel "Yehudi Menuhin".
De oorspronkelijke titel is: 'Yehudi Menuhin, the story of the man and the musician'.
Om zo te spelen moet je grote gaven hebben gekregen. Talent! Ik geloof niet dat dat zozeer met volksaard te maken heeft. OK, ik weet het Heifetz was ook jood, maar desalnietteplus: dat je joods moet zijn om zo te kunnen spelen, dat wil er bij mij niet in.uitgeworpen schreef:Hij is werkelijk een virtuoos. Die Yehudi. Daar moet je Joods voor zijn, om zo te spelen.
Perlman gelooft daar ook niet in. En hij heeft er ook wel wat verstand van.Hendrikus schreef:Om zo te spelen moet je grote gaven hebben gekregen. Talent! Ik geloof niet dat dat zozeer met volksaard te maken heeft. OK, ik weet het Heifetz was ook jood, maar desalnietteplus: dat je joods moet zijn om zo te kunnen spelen, dat wil er bij mij niet in.uitgeworpen schreef:Hij is werkelijk een virtuoos. Die Yehudi. Daar moet je Joods voor zijn, om zo te spelen.