BBQ for 2
-
- Contacteer:
He Lootje, je twijfelt toch niet aan mijn barbecue kapaciteiten he. Zit ik mijn stinkende best te doen om het heerlijkste geroosterde vlees op tafel te krijgen, wordt ik even zo naar beneden gehaald.Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
kWeeni of ik zin heb om bij zo'n stinkbak te zitten. Heb zeer ernstige barbecue-frustraties opgelopen in mn leven.:(:(

Ik kan het, als onafhankelijke, helemaal beamen. Er zijn er maar weinig die Jelle's BBQualiteiten overtreffen. Het vlees is prima gebraden. Maar beter nog: de sfeer is geweldig! Je gaat voldaan naar huis, velangend naar de volgende keer!Oorspronkelijk gepost door JelleHe Lootje, je twijfelt toch niet aan mijn barbecue kapaciteiten he. Zit ik mijn stinkende best te doen om het heerlijkste geroosterde vlees op tafel te krijgen, wordt ik even zo naar beneden gehaald.Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
kWeeni of ik zin heb om bij zo'n stinkbak te zitten. Heb zeer ernstige barbecue-frustraties opgelopen in mn leven.:(:(
?:?:?:?:,:,:,:,
Jammer, ik kan er niet bij zijn. Het wordt enorm gezellig als ik het zo lees!Oorspronkelijk gepost door LecramEn Limosa is ook nog steeds de grote afwezige.Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Ik mis nog steeds de aanmelding van onze grote en zeer gewaardeerde weledele heer Adrianus.
Ook Pied Majorca en Robert zou ik wel eens willen ontmoeten (Als Jelle het goed vindt)
En zo kan ik er nog wel een paar noemen:
Refojongere
Paus
Kridje
marsm104
De Rijssenaren
Andre
Rhode
Egbert
Kislev
Enz. enz.
WAAR BLIJVEN JULLIE?????
Van mij mag het hoor Maninne. Ik zal zien dat we een tweede barbecue erbij krijgen, anders wordt het zeker dringen of komen we die avond niet klaars met het roosteren.:,Oorspronkelijk gepost door Maninne
Hoeveel bbq's zijn er eigenlijk? Het lijkt me een beetje dringen als je met zoveel personen wat op één bbq wil leggen.
Trouwens, mag ik man en kids ook mee brengen??????:P