BBQ for 2

gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Lolo? Alex? Lucy?

Is dat een stripverhaal ofzo?
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Lolo? Alex? Lucy?

Is dat een stripverhaal ofzo?

Jahoor.. natuurlijk!
Adorote

Bericht door Adorote »

Ik mis nog steeds de aanmelding van onze grote en zeer gewaardeerde weledele heer Adrianus.
Ook Pied Majorca en Robert zou ik wel eens willen ontmoeten (Als Jelle het goed vindt)

Die durven niet:#
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

kWeeni of ik zin heb om bij zo'n stinkbak te zitten. Heb zeer ernstige barbecue-frustraties opgelopen in mn leven. :(:(:(
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik mis nog steeds de aanmelding van onze grote en zeer gewaardeerde weledele heer Adrianus.
Ook Pied Majorca en Robert zou ik wel eens willen ontmoeten (Als Jelle het goed vindt)
Is altijd goed gerrit de 2e. ze geven zich maar op.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Nog even vragen aan mn broer in Gouda, of k daar kan slapen!
anders mag je wel bij ons blijven slapen, dan kan je wel tussenin liggen, ons bed is breed zat.:,:,:,:,:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
kWeeni of ik zin heb om bij zo'n stinkbak te zitten. Heb zeer ernstige barbecue-frustraties opgelopen in mn leven. :(:(:(
He Lootje, je twijfelt toch niet aan mijn barbecue kapaciteiten he. Zit ik mijn stinkende best te doen om het heerlijkste geroosterde vlees op tafel te krijgen, wordt ik even zo naar beneden gehaald.:?:?:?:?:?:,:,:,:,
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
He Lootje, je twijfelt toch niet aan mijn barbecue kapaciteiten he. Zit ik mijn stinkende best te doen om het heerlijkste geroosterde vlees op tafel te krijgen, wordt ik even zo naar beneden gehaald.:?:?:?:?:?:,:,:,:,
Ik kan het, als onafhankelijke, helemaal beamen. Er zijn er maar weinig die Jelle's BBQualiteiten overtreffen. Het vlees is prima gebraden. Maar beter nog: de sfeer is geweldig! Je gaat voldaan naar huis, velangend naar de volgende keer!
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Hoeveel bbq's zijn er eigenlijk? Het lijkt me een beetje dringen als je met zoveel personen wat op één bbq wil leggen.
Trouwens, mag ik man en kids ook mee brengen??????:P
Als je je hond maar thuislaat :D Je weet maar nooit welke achtergrond sommige mensen hebben :$
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
En Limosa is ook nog steeds de grote afwezige.
En zo kan ik er nog wel een paar noemen:
Refojongere
Paus
Kridje
marsm104
De Rijssenaren
Andre
Rhode
Egbert
Kislev

Enz. enz.

WAAR BLIJVEN JULLIE?????
Jammer, ik kan er niet bij zijn. Het wordt enorm gezellig als ik het zo lees!
Lecram

Bericht door Lecram »

Overigens, als er vanuit de omgeving Barendrecht/Ridderkerk zijn die mee willen rijden, kan dat.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Hoeveel bbq's zijn er eigenlijk? Het lijkt me een beetje dringen als je met zoveel personen wat op één bbq wil leggen.
Trouwens, mag ik man en kids ook mee brengen??????:P
Van mij mag het hoor Maninne. Ik zal zien dat we een tweede barbecue erbij krijgen, anders wordt het zeker dringen of komen we die avond niet klaars met het roosteren.:,
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Overigens, als er vanuit de omgeving Barendrecht/Ridderkerk zijn die mee willen rijden, kan dat.
Jij mag ook meerijden hoor. Voor ex-persona-non-grata heb ik altijd een stoeltje vrij. :D
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Plaats reactie