Kleine ergernissen [3]

Reiziger

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Reiziger »

Het rooster dat het voor de zoveelste keer weigert te doen :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad
henriët

Bericht door henriët »

Forummer schreef:Het rooster dat het voor de zoveelste keer weigert te doen :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :jongle :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :barbare :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :baille :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad :mad
Wat naar voor je.
Je lijdt er zichtbaar onder. Succes hoor. Hopelijk is de weigering van kortstondige duur,
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Reiziger

Bericht door Reiziger »

henriët schreef: Wat naar voor je.
Je lijdt er zichtbaar onder. Succes hoor. Hopelijk is de weigering van kortstondige duur,
:haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :gni :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol ::lol +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D +1:D :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :tas :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr :mdr
BJD

Bericht door BJD »

Manier van discussieren van sommige topics.. Heb ik die ergenis alleen? Of hoort dat erbij?
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

BJD schreef:Manier van discussieren van sommige topics.. Heb ik die ergenis alleen? Of hoort dat erbij?
Nee hoor, je bent niet alleen.
Misschien hoort het (er) bij (sommigen).
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
helma

Bericht door helma »

boodschappen doen terwijl je portemonnee thuis ligt. (en daar bij de kassa pas achterkomen :Oo )
Mara

Bericht door Mara »

helma schreef:boodschappen doen terwijl je portemonnee thuis ligt. (en daar bij de kassa pas achterkomen :Oo )
Oww en geen aardige bekende in de buurt?

Een irritante toenemende kriebelhoest, vooral snachts.
Blijkt een bijwerking te zijn van een medicijn, ik heb andere gekregen gelukkig.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

helma schreef:boodschappen doen terwijl je portemonnee thuis ligt. (en daar bij de kassa pas achterkomen :Oo )
kreun.. .vanmorgen? ik stond met portemonnee zonder saldo bij de slager.... dus ik mag ook nog terug vanmiddag.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
helma

Bericht door helma »

Mara schreef:
Oww en geen aardige bekende in de buurt?

Een irritante toenemende kriebelhoest, vooral snachts.
Blijkt een bijwerking te zijn van een medicijn, ik heb andere gekregen gelukkig.
nee, helaas geen bekende gezien :huhu
Ik had niet heel veel, dus alles maar terug gelegd. Maar balen was het wel.

Hier ook hoestbuien, vannacht ook slecht geslapen. Nu een dag of 5, en het wordt erger :fi
Lassie

Bericht door Lassie »

Ai, hier ruim een week last van gehad. Heel vervelend.
Wat helpt is: een geschilde ui insmeren met honing dat in een pot doen en het spul wat er vanaf komt op eten (een theelepeltje). :super
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Drempelonderzoeken en CITO en de waarde die er aan gehecht wordt. :banghead
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mara

Bericht door Mara »

JolandaOudshoorn schreef:Drempelonderzoeken en CITO en de waarde die er aan gehecht wordt. :banghead
Wie hecht er teveel waarde aan de CITO Jolanda?
En wat is een drempelonderzoek? :?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
JolandaOudshoorn

Mara schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Drempelonderzoeken en CITO en de waarde die er aan gehecht wordt. :banghead
Van wat ik hoor zijn het voornamelijk de VO scholen die er waarde aan hechten. "O, je kind heeft die score? dan komt het in..." Einde discussie. Van andere ouders begreep ik dat je heel wat strijd moet voeren om je kind op een ander niveau te plaatsen dan wat de computer berekend heeft.
refo

Bericht door refo »

JolandaOudshoorn schreef:
Mara schreef:
Van wat ik hoor zijn het voornamelijk de VO scholen die er waarde aan hechten. "O, je kind heeft die score? dan komt het in..." Einde discussie. Van andere ouders begreep ik dat je heel wat strijd moet voeren om je kind op een ander niveau te plaatsen dan wat de computer berekend heeft.
En wat zijn de successen van degenen die na veel soebatten toch hoger geplaatst worden?
Het zijn zeldzaamheden als ze die hogere nivo's halen.
Neemt niet weg dat je zo hoog mogelijk moeten worden geplaatst. Naar een lager nivo schakelen gaat altijd makkelijker dan naar een hoger.
JolandaOudshoorn

Het kind hoeft tocht niet perse hoger geplaatst te worden dan de uitslag. Wellicht dat wij de wens hebben dat het lager geplaatst, of liever, meer passend geplaatst zal worden. Maar daar krijg je dezelfde merkwaardige reacties op. :jongle
Gesloten