Wat naar voor je.Forummer schreef:Het rooster dat het voor de zoveelste keer weigert te doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
henriët schreef: Wat naar voor je.
Je lijdt er zichtbaar onder. Succes hoor. Hopelijk is de weigering van kortstondige duur,
Nee hoor, je bent niet alleen.BJD schreef:Manier van discussieren van sommige topics.. Heb ik die ergenis alleen? Of hoort dat erbij?
Oww en geen aardige bekende in de buurt?helma schreef:boodschappen doen terwijl je portemonnee thuis ligt. (en daar bij de kassa pas achterkomen)
kreun.. .vanmorgen? ik stond met portemonnee zonder saldo bij de slager.... dus ik mag ook nog terug vanmiddag.helma schreef:boodschappen doen terwijl je portemonnee thuis ligt. (en daar bij de kassa pas achterkomen)
nee, helaas geen bekende gezienMara schreef:Oww en geen aardige bekende in de buurt?helma schreef:boodschappen doen terwijl je portemonnee thuis ligt. (en daar bij de kassa pas achterkomen)
Een irritante toenemende kriebelhoest, vooral snachts.
Blijkt een bijwerking te zijn van een medicijn, ik heb andere gekregen gelukkig.
Wie hecht er teveel waarde aan de CITO Jolanda?JolandaOudshoorn schreef:Drempelonderzoeken en CITO en de waarde die er aan gehecht wordt.
Van wat ik hoor zijn het voornamelijk de VO scholen die er waarde aan hechten. "O, je kind heeft die score? dan komt het in..." Einde discussie. Van andere ouders begreep ik dat je heel wat strijd moet voeren om je kind op een ander niveau te plaatsen dan wat de computer berekend heeft.Mara schreef:Wie hecht er teveel waarde aan de CITO Jolanda?JolandaOudshoorn schreef:Drempelonderzoeken en CITO en de waarde die er aan gehecht wordt.
En wat is een drempelonderzoek?
En wat zijn de successen van degenen die na veel soebatten toch hoger geplaatst worden?JolandaOudshoorn schreef:Van wat ik hoor zijn het voornamelijk de VO scholen die er waarde aan hechten. "O, je kind heeft die score? dan komt het in..." Einde discussie. Van andere ouders begreep ik dat je heel wat strijd moet voeren om je kind op een ander niveau te plaatsen dan wat de computer berekend heeft.Mara schreef:Wie hecht er teveel waarde aan de CITO Jolanda?JolandaOudshoorn schreef:Drempelonderzoeken en CITO en de waarde die er aan gehecht wordt.
En wat is een drempelonderzoek?