Ja dat is echt smerigoesterschelpje schreef:Aan hondepoep op straat!![]()
Kostte me een half uur schoenen schrobben, brrrrr!

Ja dat is echt smerigoesterschelpje schreef:Aan hondepoep op straat!![]()
Tip: laat ze eerst even weken in een teiltje met water, net een klein laagje, zodat alleen de zool nat wordt en niet de schoen zelf. Daarna met een oude afwaskast even de zool onder de kraan...nog geen 5 minuten werk.oesterschelpje schreef:Aan hondepoep op straat!![]()
Dan nog...het stinkt zo. Ik heb zo'n hekel aan die strontfabrieken....of moet ik zeggen aan de bazen die ze niet opvoeden en ze op de stoep laten kakken...Katharina van Bora schreef:Tip: laat ze eerst even weken in een teiltje met water, net een klein laagje, zodat alleen de zool nat wordt en niet de schoen zelf. Daarna met een oude afwaskast even de zool onder de kraan...nog geen 5 minuten werk.oesterschelpje schreef:Aan hondepoep op straat!![]()
vlinder schreef:Dan nog...het stinkt zo. Ik heb zo'n hekel aan die strontfabrieken....of moet ik zeggen aan de bazen die ze niet opvoeden en ze op de stoep laten kakken...Katharina van Bora schreef:Tip: laat ze eerst even weken in een teiltje met water, net een klein laagje, zodat alleen de zool nat wordt en niet de schoen zelf. Daarna met een oude afwaskast even de zool onder de kraan...nog geen 5 minuten werk.oesterschelpje schreef:Aan hondepoep op straat!![]()
Orchidee schreef:Droelie schreef:Gisteren op de weg zat ik heel de tijd achter een toyota corolla station (rond bj 2000)... En dat is toch zo'n afschuwelijk lelijk model... Daar heb ik me gewoon aan zitten ergeren.. en hij ging maar niet aan de kant...Ik hoop niet dat je dan een keer achter mij rijd, want dan ben ik ook "afgekeurd"
Gezien de woonplaatsen van elkaar (allebei Zeeland)Droelie schreef:Orchidee schreef:Droelie schreef:Gisteren op de weg zat ik heel de tijd achter een toyota corolla station (rond bj 2000)... En dat is toch zo'n afschuwelijk lelijk model... Daar heb ik me gewoon aan zitten ergeren.. en hij ging maar niet aan de kant...Ik hoop niet dat je dan een keer achter mij rijd, want dan ben ik ook "afgekeurd"
Twas een rooie en dr zat een ouwe kerel inalbion schreef:Gezien de woonplaatsen van elkaar (allebei Zeeland)Droelie schreef:Orchidee schreef:Droelie schreef:Gisteren op de weg zat ik heel de tijd achter een toyota corolla station (rond bj 2000)... En dat is toch zo'n afschuwelijk lelijk model... Daar heb ik me gewoon aan zitten ergeren.. en hij ging maar niet aan de kant...Ik hoop niet dat je dan een keer achter mij rijd, want dan ben ik ook "afgekeurd"
, kan jij het best geweest zijn, als je ook in zo'n auto rijdt.
Zie je wel, allemaal nare dingen. Volgend jaar geen griepprik meer halen....Mara schreef:Gisteravond de griepprik, nu een dikke warme bult op mn arm.
Prompt loopt er iemand tegen me op in de supermarkt