Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
- oesterschelpje
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Een zak drop voor de hoesters en de proesters.
appel-rozijnen-walnoot-kaneelmuffins. en chocolade-banaanmuffins.
ik hoop dat ze humeurverbeterend werken.

Mara schreef:Kadootje of... zelf gekochtOrchidee schreef:Een bos TULPENGrappig he, dat tulpen doorgroeien in de vaas
Hou ik altijd rekening mee en ik maak ze vrij kort. Nu staan ze schitterend. (Ik heb trouwens witte tulpen)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
een lieve pb
maakt mn hele dag weer goed
maakt mn hele dag weer goed

Gewoon lekker mezelf kado gedaan, 2 bossen voor de prijs van 1 bij de AHMara schreef:Kadootje of... zelf gekochtOrchidee schreef:Een bos TULPENGrappig he, dat tulpen doorgroeien in de vaas

En ja ik houd ze ook altijd een beetje kort

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Oude-Waarheid
Geef mij maar een Orchidee daar doe je wel ......... keer langer meeOrchidee schreef:Gewoon lekker mezelf kado gedaan, 2 bossen voor de prijs van 1 bij de AHMara schreef:Kadootje of... zelf gekochtOrchidee schreef:Een bos TULPENGrappig he, dat tulpen doorgroeien in de vaas
![]()
En ja ik houd ze ook altijd een beetje kort

Denk ook bij Apie

SSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTT, DAAR HEB IK ER OP DIT MOMENT AL 3 VAN STAANOude-Waarheid schreef:Geef mij maar een Orchidee daar doe je wel ......... keer langer meeOrchidee schreef:Gewoon lekker mezelf kado gedaan, 2 bossen voor de prijs van 1 bij de AHMara schreef:Kadootje of... zelf gekochtOrchidee schreef:Een bos TULPENGrappig he, dat tulpen doorgroeien in de vaas
![]()
En ja ik houd ze ook altijd een beetje kort![]()
Denk ook bij Apie

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
De bloem van de orchidee is mooi, als plant alleen een beetje sprietig.
Als ze uitgebloeid zijn moet je zo ook ver weg, uit het zicht zetten, totdat er weer knoppen aan komenrefo schreef:De bloem van de orchidee is mooi, als plant alleen een beetje sprietig.

Of je doet ze weg, met een uitgebloeide azalea, cyclaam of begonia doe je dat toch ook, en daar heb je minder lang plezier van als van een orchidee, die bloeit meestal een paar maanden

Een hele grote afwas, die ik met de hand moest doen, maar uiteindelijk is het toch gelukt, ga nu even genieten van een lekker bakje koffie.....
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- MarthaMartha
Hier ook, van die heerlijke knalrode....Orchidee schreef:Een bos TULPEN
en tulpen groeien ongeveer de lengte van de laag water die je ze geeft.
Dus weinig water in de vaas en gewoon dagelijks even bijvullen, dan groeien ze niet enorm hard.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wij hebben er hier in huis maar 17 staanOrchidee schreef:SSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTT, DAAR HEB IK ER OP DIT MOMENT AL 3 VAN STAANOude-Waarheid schreef: Geef mij maar een Orchidee daar doe je wel ......... keer langer mee![]()
Denk ook bij Apie![]()

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Oh oh, telfoutje. Het zijn er 19Ichtus schreef:Wij hebben er hier in huis maar 17 staanOrchidee schreef:SSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTT, DAAR HEB IK ER OP DIT MOMENT AL 3 VAN STAANOude-Waarheid schreef: Geef mij maar een Orchidee daar doe je wel ......... keer langer mee![]()
Denk ook bij Apie![]()

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- MarthaMartha
Ichtus schreef:Oh oh, telfoutje. Het zijn er 19Ichtus schreef:Wij hebben er hier in huis maar 17 staanOrchidee schreef:SSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTT, DAAR HEB IK ER OP DIT MOMENT AL 3 VAN STAANOude-Waarheid schreef: Geef mij maar een Orchidee daar doe je wel ......... keer langer mee![]()
Denk ook bij Apie![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
een pot snoep (van m'n ouders gekregen)