Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
't Was een pizza...
FRIET!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
wij eten vanavond sla met zalm en nog iets. Misschien gebakken krieltjes ofzo.
Broodjes shoarma

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Niet zoenen dan vanavond, of ze moeten het allemaal gegeten hebbenOrchidee schreef:Broodjes shoarma![]()

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
En wij hebben ook shoarma vanavond.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Broodjes hamburger denk ik...
hoezo dat?Mara schreef:Niet zoenen dan vanavond, of ze moeten het allemaal gegeten hebbenOrchidee schreef:Broodjes shoarma![]()
of bedoel je de knoflook?
Wij eten met het hele gezin..................en eigenlijk is het veel te warm om te zoenenMara schreef:Niet zoenen dan vanavond, of ze moeten het allemaal gegeten hebbenOrchidee schreef:Broodjes shoarma![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
te warm om te zoenen? 

Lassie schreef:te warm om te zoenen?

Ja, vind jij het niet stinken dan, als je het zelf niet ophebt ?Lassie schreef:hoezo dat?Mara schreef:Niet zoenen dan vanavond, of ze moeten het allemaal gegeten hebbenOrchidee schreef:Broodjes shoarma![]()
of bedoel je de knoflook?
Mijn man kwam laatst thuis, had iets met knoflook gegeten, de kamer rook naar aardgas, althans, in mijn beleving. ik vind het trouwens ook niet zo lekker.
Van mij hoeft het niet zeg maar, zonder is ook lekker.
knoflook en aardgas... hm wat een vergelijking.
Hier gaat er vaak knoflook door het eten. Heerlijk. En nee stinken vindt ik het niet. Bier/alcohol/sigaretten rook vindt ik pas stinken.
Hier gaat er vaak knoflook door het eten. Heerlijk. En nee stinken vindt ik het niet. Bier/alcohol/sigaretten rook vindt ik pas stinken.
Een AH maaltijd met brocoli en bloemkool. Memento eet thuis soep. Ik heb een late dienst. Iedereen heeft hier last van de warmte. Patiënten weten niet hoe ze moeten liggen in dat plakbed en wij krijgen het water niet aangesleept.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Tja, zo ruikt het.Lassie schreef:knoflook en aardgas... hm wat een vergelijking.
Je wordt iig niet meer geprikt door de muggen