Jan, kinderbedtijd!jvdg schreef:Maar hoe zit het nou met dat fluitj van een cent?fluitje schreef:Mijn vrouw verraste me met heerlijke verse gekookte worteltjes, kruimig gekookte aardappelen en een vers hamburger.
Eenvoudig maar heel lekker.

Jan, kinderbedtijd!jvdg schreef:Maar hoe zit het nou met dat fluitj van een cent?fluitje schreef:Mijn vrouw verraste me met heerlijke verse gekookte worteltjes, kruimig gekookte aardappelen en een vers hamburger.
oké, oké, maar morgen weer vergeten hè.Hendrikus schreef:Jan, kinderbedtijd!jvdg schreef:Maar hoe zit het nou met dat fluitj van een cent?fluitje schreef:Mijn vrouw verraste me met heerlijke verse gekookte worteltjes, kruimig gekookte aardappelen en een vers hamburger.
Griebels, ik vindt die haring gewoon er al niet uit zien, een vis die dood is... nou nee, dat eet ik liever niet.fluitje schreef:Judith, geef jouw haring dan maar aan mij hoor................. met uitjes, zo aan de staart.
Ik heb vanavond salade op, broodje hamburger en vooral niet te vergeten Tomatensoep ala Lassie.
zijn het geen rolmopsen???fluitje schreef:Lunch: twee sneetjes bruinbrood met haring in tomatensaus.
Dat lust jij vast wel Judith
dat is héééérlijkHendrikus schreef:
ben benieuwd....
helma schreef:wij a.en champignonnesoep; lasagne, rauwkos.salade
ik heb he. middels.e zelf overgeslagen...
(ik zi. op mijn man's pc, de le..er . doe. he. nie. )
enne... doen ze dat ook echt?helma schreef:de (mijn...) pc is s.eeds beze.
Wr.s oefenen.....
uren lang