Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
Dus? Er staat nergens in de forumregels dat er geen reclame gemaakt mag worden...
En wat heb ik eraan om alles te weten zoals merkjes e.d.? Ik maak me liever druk om andere dingen.
En wat heb ik eraan om alles te weten zoals merkjes e.d.? Ik maak me liever druk om andere dingen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Niet iedereen werkt nog steeds parttime bij 's lands grootste kruidenier...-DIA- schreef:Niet iedereen zal weten dat dit product (evenals Honing etc.) van het Amerikaanse
concern afkomstig zijn...
~~Soli Deo Gloria~~

zal het wel worden....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef:
zal het wel worden....
Ahhh, die eerste, heeeeerlijk!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Hmmm, zet die haringen maar even op de mail hierheen... 

brrr, die haring wil ik nou net nietMister schreef:Hmmm, zet die haringen maar even op de mail hierheen...

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Judith, geef jouw haring dan maar aan mij hoor................. met uitjes, zo aan de staart.
Ik heb vanavond salade op, broodje hamburger en vooral niet te vergeten Tomatensoep ala Lassie.
Ik heb vanavond salade op, broodje hamburger en vooral niet te vergeten Tomatensoep ala Lassie.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
en ze waren lekkerrrrrrrrrr....Mister schreef:Hmmm, zet die haringen maar even op de mail hierheen...

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- madelief1983
aardappels met wortels en een stukje kip!
Lekker, wortel gaat er meestal wel in bij kinderen.madelief1983 schreef:aardappels met wortels en een stukje kip!
Hier wel tenminste.
- madelief1983
dat is de enige groente (oh nee en doperwten) die mijn oudste eet. Dus eten we dat 1 keer per week,
Groene worteltjes?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Groene worteltjes?

why not?

~~Soli Deo Gloria~~
Mijn vrouw verraste me met heerlijke verse gekookte worteltjes, kruimig gekookte aardappelen en een vers hamburger.
Eenvoudig maar heel lekker.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Maar hoe zit het nou met dat fluitj van een cent?fluitje schreef:Mijn vrouw verraste me met heerlijke verse gekookte worteltjes, kruimig gekookte aardappelen en een vers hamburger.